42Hz
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Du fick som du ville? ;)Jag hade lite svårt att klicka in i pedalerna i morse. Kom ihåg varför jag föredrar platta skor i vinter.
Visa bilaga 811126
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du fick som du ville? ;)Jag hade lite svårt att klicka in i pedalerna i morse. Kom ihåg varför jag föredrar platta skor i vinter.
Visa bilaga 811126
Ja faktiskt ☺ Föret i den djupa snön var dock såpass lågt att det inte spelade någon roll hur man ställde fötterna på pedalerna.Du fick som du ville? ;)
Med för mycket snö och ett demonterat verkstadsbord så får man roa sig med att bygga ny gaffelserviceplats.Med 4 dm snö och influensan från helvetet så får man roa sig med att serva gaffel med stuckdown.
Visa bilaga 811458
#detgårbranus
Funkar sån där såg bra? Jag har en fällbar såg med ca 25 cm blad som jag brukar ha med ibland, men det där kanske är smidigare?Fuskar med 2 bilder. Ledig dag och en stig som varit stängd i 2år pga fallna träd är nu öppen igen hehe . Visa bilaga 811502Visa bilaga 811503
Ja den funkade fint men klart det är ju en 2-3gym pass när man ska igenom 2 igenom frusna träd , men klart smidig att ha med sigFunkar sån där såg bra? Jag har en fällbar såg med ca 25 cm blad som jag brukar ha med ibland, men det där kanske är smidigare?
Tänkte om du har jämfört med en liten fällsåg, tex en sån här:Ja den funkade fint men klart det är ju en 2-3gym pass när man ska igenom 2 igenom frusna träd , men klart smidig att ha med sig
Sån har jag med mig också ock kedjan är klart effektivare till trädsågning.Tänkte om du har jämfört med en liten fällsåg, tex en sån här:
Visa bilaga 811522
Nejnej det ska ju vara en Silky!Tänkte om du har jämfört med en liten fällsåg, tex en sån här:
Visa bilaga 811522
Jag har ju redan Bahcon, och den slår helt klart över sin viktklass när det handlar om enstaka fällen över stigen. Men ibland skulle det vara fint med något som kan ta ännu grövre grejer, och då kan ju en sån där sågkedjegrej vara bra tänker jag.
Jag spontanköpte min första Silky just som cykelsåg innan jag ens visste att dom var happykorrekta.
Rutiga kokboken OCH Tolkien?
Efter närmre titt. Här skymtas Chuck Klosterman, Kurt Vonnegut och Milan Kundera i ”bortglömda bokhyllan”, men det är Tolkien och Rutiga Kokboken som genererar applåderna?Rutiga kokboken OCH Tolkien?
Jag älskar dig.
Nu ska du bara lära dig att raka benen.
![]()
De andra är ju bara show-off, mate.Efter närmre titt. Här skymtas Chuck Klosterman, Kurt Vonnegut och Milan Kundera i ”bortglömda bokhyllan”, men det är Tolkien och Rutiga Kokboken som genererar applåderna?![]()
Du har rätt, dessa måste flyttas till bokhyllorna i vardagsrummet!De andra är ju bara show-off, mate.
Med vänlig hälsning,
//Litteraturvetare
Härligt i solen och snön!
Här var det som att cykla på en smal spång
Magdalena Ribbing!De andra är ju bara show-off, mate.
Med vänlig hälsning,
//Litteraturvetare