Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad jag längtar tillbaka nu. Bodde i Vancouver/Squamish/Whistler i ca 15 år. Magiskt.
Det här förtjänar ju någon variant på RR eller så.Fan vad jag längtar tillbaka nu. Bodde i Vancouver/Squamish/Whistler i ca 15 år. Magiskt.
Gjorde faktiskt en (2011) under alla år jag var där. HahaDet här förtjänar ju någon variant på RR eller så.
Förstår det. Tredje året som är på besök här, sjukt bra.Fan vad jag längtar tillbaka nu. Bodde i Vancouver/Squamish/Whistler i ca 15 år. Magiskt.
Verkligen grymt fina stigar här! Men du har lite för många växlar på cykelnFick med grabben på en Häckeberga-runda.
Mixtrat lite med färgerna misstänker jag för jag tror inte den fina cykeln har en helrostig drivlina i verkligheten
Haha, nej lite modifieringar är utförda för att få lite mer djup i bildenMixtrat lite med färgerna misstänker jag för jag tror inte den fina cykeln har en helrostig drivlina i verkligheten
Smidigt att få in så mycket vatten och väskor på den ramen. Vad är det för ramväskor du kör?
Håller med. Tycker dessutom det är bättre idag än när jag cyklade sist för ett gäng år sedan, så utvecklingen av stigarna går i rätt riktning.Verkligen grymt fina stigar här! Men du har lite för många växlar på cykeln![]()
Har de röjt undan all skog som barkborrarna tog? Jag var där för några år sedan och det var ju massor med stigar som var omöjliga att cykla.Växlande molnighet, 18 grader; flowiga Kolmårdsstigar levererar grepp och rull…
Visa bilaga 852745
Jag gissar du då var på norra sidan Ågelsjön mot Rödgölen? Där vet jag inte hur det ser ut just nu, men tidigt i våras var det hyfsat med bara en del liggande träd. Idag hölls vi på södra sidan, från Lillsjön och upp mot Sörsjön - inga större trädhinderHar de röjt undan all skog som barkborrarna tog? Jag var där för några år sedan och det var ju massor med stigar som var omöjliga att cykla.
300+ åkare på ett halvregnigt SM i enduro förra helgen gjorde inte saken bättre. Själv är jag där så ofta jag kan och då blir det en vanesak, inget jag lider av alltså. Snarare att det gör det mer spännande när spåren ändras något.Bara andra gången i Ulricehamn för mig i år. Har ju iofs blivit väldigt få parkdagar pga skada. Jävlar vad lederna är sönderkörda![]()
Give’er!
Det får bli nästa gångCykel borde dock står i soffan, inte framför.