Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Squamish levererar 😍
IMG_5063.webp

Mixtrat lite med färgerna misstänker jag för jag tror inte den fina cykeln har en helrostig drivlina i verkligheten 😂

Smidigt att få in så mycket vatten och väskor på den ramen. Vad är det för ramväskor du kör?
Haha, nej lite modifieringar är utförda för att få lite mer djup i bilden 😀. Jag kör Apiduraväskor rakt igenom. Har testat lite olika och nu funnit den bästa kombinationen för dagsutflykter. Har även Evoc hipbag med mig för ytterligare förvaringsmöjligheter 🙂.

Har de röjt undan all skog som barkborrarna tog? Jag var där för några år sedan och det var ju massor med stigar som var omöjliga att cykla.
Jag gissar du då var på norra sidan Ågelsjön mot Rödgölen? Där vet jag inte hur det ser ut just nu, men tidigt i våras var det hyfsat med bara en del liggande träd. Idag hölls vi på södra sidan, från Lillsjön och upp mot Sörsjön - inga större trädhinder 😄

PXL_20260913_184.webp

Bara andra gången i Ulricehamn för mig i år. Har ju iofs blivit väldigt få parkdagar pga skada. Jävlar vad lederna är sönderkörda 😬
300+ åkare på ett halvregnigt SM i enduro förra helgen gjorde inte saken bättre. Själv är jag där så ofta jag kan och då blir det en vanesak, inget jag lider av alltså. Snarare att det gör det mer spännande när spåren ändras något.

Dagens cykling blev 2,6 mil med mestadels halvtråkig landsväg, men tack vare kraftfulla Lupine SL AX med hel- & halvljus på styret så känns det tryggt och trafiksäkert även nu i det mysiga höstmörkret med mörk, fuktig och extra ljuskrävande asfalt. Svepte en halvliter vatten och sträckte på benen vid en busskur inför sista sträckan av rundan.

God morgon. :coffee:

IMG_20260916_051336_NV.webp

Första testrunda på 4 veckor efter ofrivillig vila pga radikulopati c6-c8. Inga domningar/pirrande i armen bara litet obehag stelhet i nacken. Går åt rätt håll om än långsamt. Får nöja mig med små testrundor ett tag till. Men sjukt härligt att faktiskt kunna rulla 4-5km smärtfritt. Glad åt det lilla
IMG_7679.webp

Tillbaka
Topp