Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Westman, du bor väl också i Götet, det är väl bara att fara ut och kränka dig själv i leran! Ta gärna bilder också så jag kan sitta här och drömma om barmark och gegga mellan tänderna :)
Kristin skrev:
-------------------------------------------------------
> Sjukt bra bilder Mårten.
>
> Min racer har börjat klättra på väggarna i
> frustration över den evighetslånga vintern här
> i Uppsala...
> http://i3.photobucket.com/albums/y82/wintersnowdri
> ft/Mothallen.jpg
>
> //Kristin
Idag var det värmerekord för året och det var så varmt, att när jag hade rullat nerför Jockes i e.m, så stod där ett träd o brann och jag fick ringa efter brandkåren !
Westman skrev:
> Vad har killen framför trädet i pannan? Och
> varför sitter det en lastpall i trädet?
Det är bara ett löv som hamnat framför brandmannen och lastpallen är (var )en del av ett kojbygge i trädet.
Westman skrev:
> en tråd där man postar sin senaste upplevelse i bildform.... Beskriv gärna känslan/situationen/platsen
Uppgivenhet kanske? Vaknade till ett grått och blött trist väder ute. Blev snuvad på en timmes fritid. Sneglade på cykelsamlingen och såg något oväntat. Tittar närmare, jo visst har någonting läckt.. På med skyddshandskar och kolla. Inte bromsen, men skruven på undersidan av gaffeln på dämparsidan sitter löst, och gaffeln har kräkts ut sitt innehåll över bromsok, belägg, skiva och däck. Suck. Kanske lika bra att gå och lägga sig igen, eller så får man trösta sig med att det inte var bromsen som läckt.. Blir väl att ta fram Bräkleen och steka lite belägg då.
the_TnT skrev:
> Trött, hungrig, huvudvärk, lätt duggregn och
> grinig. Klart jag tog en omväg hem igen! :D
Mycket snö i Dalarna fortfarande I presume? Tänkte ta med mig i alla fall en cykel upp till Falun i påsk men att hoppas på snösorbetfria stigar är väl att hoppas på för mycket...
42Hz skrev:
> Tobbe, dags att banta? ;)
*buhu* ;D
Kristin skrev:
> Mycket snö i Dalarna fortfarande I presume?
Japp. Ta med en cykel för vägbruk. Jag kollade stigläget i Uppsala för att slippa Dalarnas sorbetskogar men det verkar som det är Blötteborg som är enda alternativet.
the_TnT skrev:
Haha, det är inte jordens undergång då? (Bekant för er som sett skitfilmen 2012)
Letade efter MTB-"Slingan" vid Kaknäs idag. Det gick väl så där...
Torrt och fint på många ställen, rejält lerigt på många andra.
Bofinkarna hade akuta vårkänslor.
the_TnT skrev:
>
>