Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Inte snokar vad jag vet, den la sig på ryggen och började gapa, he, he. Han var inte så stöddig iaf. ;-) Tur att din orm inte dog, ormar är så vackra. Har själv haft en orm som husdjur och han hette Kohnrald.
Bild från dagens tur, bättre väder än vad jag kan komma ihåg från i sommras....
Hade jag varit lite snabbare upp med kameran hade dagens bild föreställt den räv som sprang av stigen för att nyfiket titta på mig, från ca 3m håll en stund, och sedan försvinna in i buskaget!
Återfann nyss den här från Happyresan till Samoëns förra sommaren. Det var lite lerigt. Det är alltså ett grovmönstrat Timberwolf-däck det där, inte ett Big Apple. Framdäcket fastnade i gaffeln.
Nordvästligaste Öland idag, ute på halvdagstur med damen och stannade till för lite drop-lek.. Sjukt fint väder för säsongen.. Mycket fin åkning längs stränder, i skogar.. Återkommer kanske med mer bilder i en RR..
Tagen med mobilen under (går)dagens runda därför att bokskogen inte bara kan ignoreras. Vackert!
Tyvärr lyckades jag inte samla mig nog för att ta en bild på väg nedför där jag möttes av en fantastisk utsikt med den nedgående solen blänkandes i Halmstadbukten. Ojojoj!
team_hink_racing skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjejen,brorsan och jag var på en sväng om på
> Billingen idag.
>
> 2 snugga tjejer
> Min Posion på Junfruturen,hon kändes riktigt bra
> faktist
> Vi som inte vill vara med på bild men som ville
> vara med i skogen idag
>
> Efter ca 45min så kom vi upp på toppen i
> Öglunda.
>
>
Nice! men läs regler sid 1... det är det som håller tråden vid liv.
Inspirerad av Harri som helt fräckt kunde stämpla ut från jobbet kl 16 igår, tänkte jag att "kan Harri gå tidigt kan jag komma sent". Sagt och gjort, när barnen lämnats på dagis var det snabbt hem och på med cukelkläderna och ut på en underbar höstmorgonstur. Torra stigar, lätt nattfrost och solsken... Strax innan 10 var man åter på kontoret och alla trodde jag hade varit på kundbesök :-)
Här letar sig morgonsolen nätt och jämt över trädtopparna på toppen av Sjulsarvsberget.
När dagarna är som idag här på västkusten vill jag inte mycket mer än att ta en cykeltur. Men, pappaledig som jag är, går det itne bara att grensla hojjen och ge sig av. Det hade jag kunnat göra annars tack vare vääldigt flexibla arbetstider...
Jag får njuta av det vackra vädret ändå och hoppas på att det håller i sig lång tid framöver.
staine skrev:
> Kontrastrik och cool bild Stellan. Ta du 3000
> till, datorn ser ut att hålla för det ;)
Datorn är nästan död... För att kolla något på den krävs det en ståltråd och tid.
Har kommit tillbaka från Karabakh. Den del av Azerbajdzjan som är styrd av Armenien. Efter att har sett några skyltar av denna typ höll jag mig hela tiden på vägen...
rekrej skrev:
> Swerider höjer ribban, jag vågar knappt posta
> min dagens bild ;-)
>
> Men jag gör det i alla fall!
>
> Bilden är tagen på Järavallens
> Rekreationsområde.
>
Rekreationsområde? Det låter snuskigt. Vad är det som ä tänkt att rekreationa? ;P
discovery skrev:
>
> Rekreationsområde? Det låter snuskigt. Vad är
> det som ä tänkt att rekreationa? ;P
Som cyklistrekreationerar du allt som rör sig långsammare än dig själv.
Tanter i 50 års ålderns munnar för de måste häva ur sig spydigheter som "Här får du faktiskt inte cykla" trots att det är tillåtet enligt kommunen. Jag kan ofta inte låta bli att stanna och ta diskussionen.