Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)

Bild från ungdoms EM i Frankrike i augusti månad 2006..

Bilagor

• PICT0248.JPG
    PICT0248.JPG
    108.5 KB · Besök: 67
Från kvällens tur. Djup blötsnö gjorde att pedalerna växte för varje tramptag. Lite som att stöpa ljus.

tungcyklat3.JPG ht=725

/johan

cyklade "the thai laos friendship bridge" over mekongfloden idag (061106), kom fran thailandska sidan. thailand har vanstertrafik och laos har hogertrafik. har ar en losning pa problemet. vet inte om det framgar sa bra men alla som haft en scalectrix-bilbana vet vad som galler... filerna korsar helt enkelt varann och for syns skull har dom slangt upp ett stoppljus.

P1040759_20.JPG ht=384

Jag får bifoga en bild på hur man hoppar på en cykel efter en trappa. Ifrån Lundacrossen igår (05/11)

Bilagor

• IMG_2788.JPG
    IMG_2788.JPG
    108 KB · Besök: 68
Efter morgonens cykeltur i en blöt och lerig skog i Saab Ericsson trakterna var älsklingen ganska smutsig och fick bada i badkaret. Fick inte plats riktigt, men det gick ju bra ändå :D

alskling_i_badkar.JPG ht=544

Här kommer lite fler cyklebilder från mig...

Min cykel åker båt från Marocko till Spanien

DSC_1204.JPG ht=400

Min cykel är tillbaka till Sverige

DSC_1205.JPG ht=600

/Stellan

einfinity: Ojoj! Läcker hoj hörru! En passande Raceface-bashguard på den hade suttit som en smäck!
Fin färg också. Rött är gött! =)

Eric,
Tackar, är helnöjd med cykeln :) en sån där Raceface-bashnågonting kommer säkert ja.. haha.. måste erkänna att jag var tvungen att googla. Blir nog borttag av den största klingan fram och så gissar jag att en sådan där skall på istället. ;)
/Em

Ett försök till en halv superman seatgrab(?) på Norra stationsgatan nån gång i september 05.

Bilagor

• Superman seatgrab.jpg
    Superman seatgrab.jpg
    40.2 KB · Besök: 60
sunksoffa.jpg ht=532

Blev inspererad och körde en egen 'mininovemberbula', hittade en soffa och motivet var givet..

Det kan härmed bekräftas att det är blött på torrekullaleden. Nils gick över styret när det visade sig att det var djupare än väntat framför spången...
Nilsdykacykel.jpg ht=480

En bild från förra veckan.
Sunkig kamera som inte alls speglar grönskan.

DSCF0003.JPG ht=544

Alf: Styrlager/nav servis på den efter det badet eller?

Längtar till värmande sol och torra stigar, vätskebrist och värmeslag, svärmar av stickflugor och bromsar(hehe) allt är förlåtet kom tebaks!.

Bilden är från Sörmlandsleden etapp 27 i slutet av Juli, vill minnas att när jag tog bilden var jag riktigt vimmelkantig pga värmen, vattnet var slut eftersom kallkällan som jag tagit vatten från fick en bismak av fekalier efter några minuter i en varm flaska.

Etapp_27_2.jpg ht=528

Korkade får..

3 skabbiga får som inte ville ge mig företräde på den smala stigen idag.. Haha..

sheet.JPG ht=544

Så de marcherade på och stod sen och glodde på mig med den främsta med huvudet nästan mot mitt framdäck.. De övriga två gömde sig bakom, kanske tyckte det var lite pino..

En lång staring-contest senare gav de med sig och gjorde en liten omväg runt det underliga hindret.. (moi)

Det var damen som förevigade denna episka viljornas kamp..

Happy Malta 1 - Three ragged sheeps 0 ..

:-)

Japp, jag har dykt på Rozie 3 gånger faktiskt sedan i början av sommaren. Trevligt vrak även om Um el Farud utanför Blue Grottos är mycket häftigare, det är ju så mycket större och i lika bra skick. Till nästa sommar senast ska jag skaffa en ny liten digitalkamera med dykhus, synd på alla justa bilder man kunde ha tagit i havet men inte fick..

42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Idag, vid 14-tiden..

Snygg bild!

olle_edlund skrev:
-------------------------------------------------------
> Kalis, det där ser halt ut :S

Det var det också! Jag hojjade nybygget i slingan två gånger och slog mig nåt överjävligt och ändå skulle jag köra denna också trots att jag visste att det var snorhalt ;)

Men men, får man bara cykla på helgerna så är det lika bra att slå på stort ;)

Plumse: Ojojoj, det där var najs! Grymt najs!
Hade inte vart dumt att spola tillbaka tiden till Mayhem.

Tillbaka
Topp