Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Här brukar vara en stig på sommaren, nu vet jag inte riktigt vad som är bäck och vad som är skog längre.
Isen var hård idag, trots dubb gled båda däcken så fort jag la minsta lilla sidokraft. Kan det vara så att dubben har blivit trubbigare än när de var nya förra hösten?
Skönt att kunna söka sig in i skogen dom här kalla dagarna och slippa fartvinden man får ute på vägarna med vintercrossen. Skogen är femstjärnig nu med all rimfrosten som bildar snöflingeliknande mönster. 2.25 NN med 1,8 bar greppade fint i det krispiga endurospåret, längtar redan till morgondagens träning...
Fässberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Jupp, Manji var mäkta stolt idag :) Snabb också,
> fast det var ju ingen nyhet :)
Skulle jag med varit. Kan bli farligt om ni drar med han till nån Sunne tävling ;)
Själv roade jag mig med att göra en anti-övik ändring ikväll.
13" BB höjd och 62-63 graders gaffelvinkel, blev som en svamp i bakfjädringen och heldöd att bunnyhoppa med haha
det ser ut som om han har tatt bort det nedre dämparfästet... det sitter ett svart ett i alu där som normalt är bultat med 2 bultar... på bilden är det bara en bult = han har tatt bort det fästet och flyttat ner dämparen ca 20-25mm.
Nja jag flyttade bara bak fästet ett halvt steg mer än vad man ska, därför sitter det bara med en skruv på bilden. Utväxlingen ändrades en hel del kändes det som, blev klart mjukare när man satte sig på.
Men ska inte köra såhär, gjorde bara en provtur i pulkabacken i kvarteret :)
OskarH skrev:
-------------------------------------------------------
> Manji: öhh nattmösseprat från min sida typ :)
> Glöm vad jag sa...
>
> Grattis till hojen föresten.