Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
E-beth skrev:
-------------------------------------------------------
> Pumptracken börjar att arta sig...
Ser mycket ljusare och bättre ut än när vi var där igår! :D
Blev dörnande med Mårten och co. idag, tar kanske en paus i städandet och tittar förbi pumpbanan imorgon, nån som har plan på att vara där en stund?
Sernevi skrev:
> E-beth skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Pumptracken börjar att arta sig...
>
> Ser mycket ljusare och bättre ut än när vi var
> där igår! :D
> Blev dörnande med Mårten och co. idag, tar
> kanske en paus i städandet och tittar förbi
> pumpbanan imorgon, nån som har plan på att vara
> där en stund?
E-beth:
mäh, jag är verkligen hopplöst efter i modesvängarna :(
Eller iofs, jag var på pumpbanan igår och dörnhillade idag så jag måste ju vara före? haHA!
Mårten:
Klart du måste! Skaffa en stål HT av mindre slag, typ en dirtjonne, för en billig peng! Så kan du leka på min bakgård :)
Körde till Vallåsen idag. defenitivt värt det! Ska bli kul den 27:e :) Och V-line har blivit 100000 gånger bättre nu än innan! Dock såg ja 5 st som crashade på platån nästan längst upp under liften, gör något åt den (gör den 2 meter längre...MINST) det är ju uppenbart att den inte funkar...
pean skrev:
> nenja har blivit en riktigt hucker verkar det
> som.
> morfum kommer nog också få storspel när han
> kommer till åre och träffa ett berg.
Jag skyller på Shimano-leden, sjukt vilka hopp och kurvor de fått till. Du kommer gilla det Morfum. :D
nenja skrev:
> Flippad, klart du får. Planer att resa till GBG?
> ^^
Jag har planer på allt! EFtersom ja nu har körkort tänkte ja sticka till Ullared nån helg för det ställer ser kul ut .) Därefter kan man lika gärna gasa upp till GTB :)
Men ger en till till den som listar ut vilken färger :)
en färg på ramen, och en på länkaget och boxxer klibborna... tar man båda på samma gång får man en påse jordnötsringar med :) Tar man bara en av dem får man bara chipspåse :)