Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det var inget dropp, utan först en brant, sen ett djupt surhål och efter det en kant, som jag dundrar in i med full fart, och det var där bilden togs. Stilen är antagligen sällsynt (osmutt) ändå, huden bjuder jag på :)
simpish skrev:
-------------------------------------------------------
> Rimfaxe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > > Finn tre fel.
>
>
> Oknäppt hjälm, rygga och suddighet?
Nästan. "hjälmen" är i själva verket en Buff. I linje med träskor och 13kg fotoväska på ryggen.
Suddigheten är medveten för mer rörlig bild. För övrigt självutlösare. Ej att rekomendera om man har träskor på sig. Hoppas ingen såg mig där i skogen springandes som Falo på stenarna...
Precis tillbaka efter en mycket soft cykeltur.
Turistade från jobbet till Hallonbergens Centrum där en sallad och Mars inhandlades. Cyklade vidare och hittade en bänk i solen.
Resultat efter nedfärd i "Blodiga".
Första gången jag punkat framhjulet där.
ca 15 minuter senare punkade bakdäcket i stenbacken ner innan "Omöjliga"...
Piff paff puff.
Skönt att jag hade både laglappar och extraslang med ut idag.
Bld från dagens happyride i Tavelsjö utanför Umeå. Grymt väder och deltagarrekord, Christofer (oreggad här på happy) bjuder på en skön OTB. Spången är som en trappa med 20-30cm höga trappsteg, och det är en ordentlig glipa mellan brädorna som han lyckades pricka på ett lysande sätt :)
I bakgrunden omvärderar nästkommande cyklist hastigt sitt beslut att cykla där.
Senast redigerad av en moderator:
P
Plush
Guest
Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)
Mitt bidrag till nationaldagsfirandet. Körde några knixiga km stigcykling, under vilka Cube'n betedde sig som en bångstyrig åsna tills jag dajlat in bakdämparen ordentligt. Bilden är från ett stopp för avsvettning och återhydrering
Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Ah, reflexer på ekrarna! Spoilar ett par i
> övrigt snugga bilder. De är iaf synkade på den
> första bilden =)