Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Ah, reflexer på ekrarna! Spoilar ett par i
> övrigt snugga bilder. De är iaf synkade på den
> första bilden =)
Hahahah jag vet!. Hyrcykel.
Jag kan inte förstå för allt smör i småland varför dom har reflexer på cyklarna, t.o.m. på pedalerna!?
Ja får väl bidra ännu en gång. Denna gången handlar det om hopp ;)
Fotograf: Daniel W.
Hemsida: Dwalgren.blogg.se (kolla gärna hans andra bilder, de brukar bli väldigt bra)
Virusko skrev:
> Kört i Ängårdsbergen idag, och gjort en
> Westman.
>
> Resultat efter nedfärd i "Blodiga".
> Första gången jag punkat framhjulet där.
>
Hörru, Westman punkar bara bak. Och samlar gärna alla årets punkor på en enda ride. =)
JojjeM skrev:
> chksix skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Börjar bli redo nu :)
> >
>
> Haha,
>
> Har hört att Lilla spöket Laban är det hetaste
> på DH-scenen nu.
>
> /Johan
Japp! Spöket Laban skulle dominera för han glider bara rakt genom banan ;)
Var ut och lekte på en ny led i helgen! Warrior Creek utanför Boone i North Carolina, 20 km välbyggd xc-led uppe i bergen.. Sjukt bra flow med läskigt många berms vilket gjorde att man kunde bygga upp riktigt bra med fart!
Tillbaka efter ett besök på akuten, drog omkull rejält på väg hem efter en tur, var inte långt hemifrån när det hände, kände hur huvudet studsade hårt mot asfalten ett par gånger innan jag glidigt klart på cykelbanan!
Det första jag gjorde var att känna efter om jag blödde på vänster sida av skallen, tack och lov tog hjälmen smällarna!
Lyckades skrämma upp ett par som var ute och gick samt en tjej som cyklade framför mig och som hörde smällen. :)
Glad jag hade min nya hjälm och inte den som är långt över bäst-före datumet.
Tack, var ju tvungen att sysselsätta mig med något medans jag satt ner och försökte "landa" efter vurpan. :)
De som stannade garvade när jag tog en bild på mig själv för att försökra mig om att jag inte blödde i sidan av huvudet trots att de sa att skallen såg ok ut.
Ibland kanske det är bra att vara tjockskallig? ;)