Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Gjorde en face plant på den röda slingan i Rörbäcknäs i förrgår. Full fart på en fin singletrack i en tallskog, svagt utför. Trampan hakade i en liten stubbe som jag inte såg, stubben vann matchen...
Skrapade ansiktet och höger armbåge, ser inte så vackert ut idag =)
Underbara slingor i Rörbäcksnäs för övrigt, rekomenderas !
bruce skrev:
-------------------------------------------------------
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hittade en gäng vrak i skogen idag!
> >
> Dom kan du ju bygga två coola fixies av!
Den längst bort blir i så fall med nån form av Righty då vänster kedjestag saknas. :)
stenmark skrev:
-------------------------------------------------------
> Det där måste ju vara på gränsen till hur bra
> man kan ta en bild med mobil, mycket snyggt!
Tackar, den har dock modifierats 'lätt' i photoshop. :)
Samma ställe idag, lite fuktigt men ack så fräsht!!
Greup: Dis semester verkar ganska trevlig. Hur tog ni er från Stelvio till Siena?
Är ni i de krokarna tycker jag definitivt att ni ska cykla gamla SS12 från Pisa till Maranello över Abetone. Den är riktigt vacker och dessutom en gammal romarväg så ni känner historiens vingslag :)
Marran: Jo det var en trevlig semester. Bilderna är från förra årets Bella Italia. Det är en cykeltur från Palermo på Sicilien till Como norr om Milano. 300 mil och 40000+ höjdmeter på en månad. http://www.bike-dreams.com/ Fantastisk cykling eftersom dom verkligen ansträngt sej att hitta trevliga vägar. I södra italien Amalfikusten och Etna. Cykla serpentiner upp och ner bland lavafält var helt ok.. :) Vilodagar i Pompeji, Rom, Florence och Venedig så man fick en del kultur oxå. Och naturligtvis det italienska köket, Kaffe och Glass....
Funderar starkt på att köra "Ten alps" nästa år som tar 10 pass över 2000 meter mellan Como och Nice. Om man hoppar på slutet på Bella italia och börjar i Venedig så får man hela alperna på längden... :)
Hann med 42 min "vandringsleds-cykling" innan en gren letade sig in och skapade min livs första växelöresdemolering, jag fick 39 minuters push-bike längs leden utan myggmedel till närmsta bilväg för neslig upphämntning... Men det var fortfarande ganska mysigt.
Asch, hoppas det bara var örat som gick. Nästa gång har du ett reservöra i packningen så det kommer aldrig hända igen (om du inte glömmer örat hemma då). :)