Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> =)
>
> Glad i alla fall att jag inte försökte till
> vänster, OTB:n skedde en bit fram, till höger.
> (Bryter medvetet mot dagensbildreglerna!)
>
>
Var är det där någon stans. Är det en väg eller en gammal banvall eller vad är det för något?
Oggler skrev:
-------------------------------------------------------
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > =)
> >
> > Glad i alla fall att jag inte försökte till
> > vänster, OTB:n skedde en bit fram, till
> höger.
> > (Bryter medvetet mot dagensbildreglerna!)
> >
> >
> Var är det där någon stans. Är det en väg
> eller en gammal banvall eller vad är det för
> något?
Det är nån gammal sligdamm från tiden det fanns gruvbrytning i Håksberg (Ludvika).
Upptäckte att jag hade glömt telefonen på jobbet efter att jag mekat ihop racern. Kunde givetvis inte låta bli att ta den när jag skulle hämta telefon. Det är ju sjukt vad snabbt det går efter att ha gnessat på en pugsley hela vintern. :)
Lite småregn i luften, kunde inte ha brytt mig mindre om att jag blev blöt i arslet... ;)
Härlig tur i skogen idag.. Tog med lilltösen ut med kratta och spade och gjorde iordning en liten enkel nerförstig som faktiskt gav lite utmaning.. Härliga vår!!!
Skönt med kortbyxpremiär, men det har vi kört en månad i Göteborg nu!
Igår var det dock T-shirt premiär för min del (syns om inte annat på mina vita armar), soderblom tog detta kort under vår stigletartur. 3.5 h. i underbart vårväder och 14 grader på termometern när vi gav oss ut. Betydligt svalare när vi vände hemåt vid 20-tiden så ett förstärkningsplagg var skönt på transporten.
Vilopaus efter att cyklat småstigar från Enskede till Hellasgården vidare på blå till Saltis. Kaffe, bullar och precis lagom trötta ben. Typ 99% snöfritt.
På bilden Jimmy, Micke och Martin.