Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JohanA skrev:
-------------------------------------------------------
> > Kvällens cykeltur med frugan vid
> oset/hjälmaren. Fotograferat med en iphone.
42Hz skrev:
> JohanA skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > > Kvällens cykeltur med frugan vid
> > oset/hjälmaren. Fotograferat med en iphone.
>
> Läckert ljus, för att inte tala om molnen!
Såg bilden och tänkte precis skriva samma sak! Nice!
Dagens tur gick upp över Håkull på Kullaberg, riktigt skönt att skaka av benen efter en arbetsvecka. Dessutom spöregnade det hela dagen tills vi gav oss av, därefter SOL & LERA = LATJO.
körde genom Stockholm idag och stannade för att cykla några timmar. Träffade Johan & co, tack för sällskap och guidning! Blev lite nya stigar igen för min del...
Morfum: Over the bar eller over the gap? Schyssta bilder! Ett tips är att vinkla upp visiret så man ser vart du tittar, det lyfter bilderna ett steg till.
Westman skrev:
>
> carl.josefsson skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > >
> > klassisk Åre-vy
>
> Hur funkar Pitchen nu då, och vilka däck blev
> det? :)
jag lämnade faktiskt pitchen hemma och hyrde en glory för alla dagarna istället, vilket jag inte ångrar :-)så nu är planen att hitta en riktig DH-jonne istället :-)
Tog med en exiljämte på ett varv i skogarna kring stan, drygt 2 mil sköna stigar i härligt sommarväder. Camp Södergren uppe vid ÖSK har en helt okej hyrcykel, Fuji Tahoe med XT prylar hydraliska skivbromsar etc, typ uthyrd 3ggr så den är i nyskick :-)