Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Var ute på en tur idag och letade efter var man tar sig upp på kvarntorpshögen utanför örebro. Hittade med lycka den här! =) Svinbrant och lerigt hela vägen upp, men ack så kul de va!! =) Va länge sen jag cyklade en sån här i örebro. gött.. =)
Happen skrev:
-------------------------------------------------------
> Första snön efter flera veckor med plusgrader.
> Utsikt över kista (stockholms län)
>
Var är bilden tagen ngnstans? Har sett lite stigar mellan Akalla-Tensta men aldrig prövat dem. B l a när man kör grusvägen mellan Hästa och Hjulsta. Går det få ihop ngr kilometer stig?
Westman skrev:
> Nice! Svartvit och färglagd eller redigerad på
> annat vis?
Naej...jag fick överexponera 3-4 steg för att få lite fart på vattnet och sen är det räddat och fixat med kontrast, skärpa och div annat.
Lägger in en till bara för att :)
Westman skrev:
> Woah, är det en Domain jag ser där i fronten..?
> :)
>
> Jag får ta och komma ut och lera ner mig med er
> nästa helg om ni kör då grabbar.
Haha fan du kan dina gafflar Westman, jupp det är dagens nyförvärv som ballanserade upp hojen fantastiskt. :)
stepanov skrev:
> Ursäkta att jag inte postar en ny bild, men faan
> va kul att en svensk fick POD!
>
> http://www.pinkbike.com/photo/1699356/
Haha det var ju jag ju:P
Måste bara säga att jag själv inte heller tycker den förtjänar POD Den är ju photoshoppad och inte fantastiskt photoshoppad heller!
vertical skrev:
> Naej...jag fick överexponera 3-4 steg för att
> få lite fart på vattnet och sen är det räddat
> och fixat med kontrast, skärpa och div annat.
> Lägger in en till bara för att :)
Dendär sista bilden var riktigt grym! Synd på dom knallvita fläckarna men det märks knappt. Vill verkligen bara kliva in genom skärmen och sätta mig på cykeln och cykla iväg längst bäcken ;-)