Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Aja srry för att jag överdrev och beundrade din bild, men hur långt var gapet?
mongo_danne skrev:
-------------------------------------------------------
> haha jag vet :P jag hoppade från en skyskrapa
> igår :P gjorde 40000 backflips o sen manual när
> jag landat:D
Jag trodde att jag skulle komma oever 3000 m för det var det kartan visade. När jag väl var uppe på passet så visade min GPS bara 2972 m så jag kände mig blåst. Jag ska aldrig mer lite på gamla kartor...
Eric W skrev:
> Fett morfum. Men vad är det för hemska grepp du
> satt på min kära gamla hoj?
> Får jag köpa tillbaka mina gamla? =)
Det är ett par BBB Eric =)
var tvungen att ta av yetina pga växelbyte o dom skruvarna som satt på dom var knas o satt satan så fick dremla loss ena.. sen satt dom dåligt så dom åkte på min gammla hojj jag sålde med lite fulmek så tyvärr... =/
Dom ser lite muppo ut kan jag hålla med om men passar mina dasslock bra =)
poundem skrev:
> Aja srry för att jag överdrev och beundrade din
> bild, men hur långt var gapet?
>
Det är fortfarande inte hans bild utan den är stulen från Pinkbike photo of the day. Det är en amerikan som kör på sin Transition Blindside. "Humor".
Fan vad najs väder idag, glad att jag masade ut mig i skogen. Fick dessutom premiärskjuta ett nytt djur med kameran! =)
Stax innan det lyckades jag skrämma en älgko med kalv och dom lyckades skrämma mig!