Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nice hoj! Vilken lampsats blev det och var det enkelt att koppla in till cykeln?Nu är allt-i-allo-hojen färdig. -Nästan…
Givetvis var det fel storlek på fästet som följde med framlampan jag beställde.
Annars så sitter allt på plats nu.
Skärmar, pakethållare, bakljuset, allt är monterat och klart. Framlampan är också inkopplad och klar, väntar bara på fästet nu.
Hjulen är tubeless-konverterade, dubbdäck är monterat.
Nu väntar jag bara på den där eländiga lilla aluminiumbiten som tar två minuter att montera, sen är cykeln redo för gata och led.![]()
Tack.Nice hoj! Vilken lampsats blev det och var det enkelt att koppla in till cykeln?
Töm bakdämparen på luft och testa bottna den så att pakethållaren inte tar i sadel och ram. Ska du cykla i skogen eller ha en bra bakdämpning så är nog inte pakethållare på baksvingen en super idé. Att öka ofjädrad vikt påverkar allt klart negativt medans att öka fjädrar vikt faktiskt kan förbättra.
Vilket bygge!Nu är allt-i-allo-hojen färdig. -Nästan…
Givetvis var det fel storlek på fästet som följde med framlampan jag beställde.
Annars så sitter allt på plats nu.
Skärmar, pakethållare, bakljuset, allt är monterat och klart. Framlampan är också inkopplad och klar, väntar bara på fästet nu.
Hjulen är tubeless-konverterade, dubbdäck är monterat.
Nu väntar jag bara på den där eländiga lilla aluminiumbiten som tar två minuter att montera, sen är cykeln redo för gata och led.![]()
Tack.Vilket bygge!
Tips är att köra in bakdäcket försiktigt. Det kommer att försvinna dubbar de första rundorna så skaffa lite reservdubb om du inte redan har det samt ett dubbverktyg.
Ser superfin ut! Se till att inte smutsa ner den nu!Nu, så!
Hittade ett billigt fäste till något annat i en affär idag.
Efter ombyggnation av fästet så sitter framlampan stadigt på plats i väntan på det rätta Lupine-fästet.
Imorgon blir det premiär tur med kaffetermosen och några smörgåsar.![]()
Tack.Ser superfin ut! Se till att inte smutsa ner den nu!
/MM
155mm är mina också. Förvånad över att det inte märks av desto mera när man trampar eller sittställningSamma här , bytte till ett par 155mm och det vart stor skillnad.
behövde inte höja varken sadelstolpe eller sätta extra spacers under styrstammen då jag kör med 50 mm rise styre.
Visa bilaga 767180
Ja jag håller med , av det jag läst så har dom flesta märkt av sittställningen mest och fått ändra lite efter att dom bytt till 155 vevar155mm är mina också. Förvånad över att det inte märks av desto mera när man trampar eller sittställning![]()