Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köpte nyligen Barzo/Mezcal 2.35” för ca 50€ plus frakt här:Lätta xcddäck 2,35 - 2,6” någon? 29” såklart.
Innebär det att Hunt numera är happykorrekta och inte längre överprissatta kinahjul med usla Novatechnav?
Jag hoppas verkligen att det inte är mitt (h)julval som är kriteriet för happykorrektInnebär det att Hunt numera är happykorrekta och inte längre överprissatta kinahjul med usla Novatechnav?
Jag erkänner mig skyldig.Kina fälg med dt är väl enda rätta?
Polarens enduro fälg från hunt har fungerat bra. Den höll i 2 år innan han lyckades knäcka den men det var nog bara otur.Innebär det att Hunt numera är happykorrekta och inte längre överprissatta kinahjul med usla Novatechnav?
(och att man äntligen kan erkänna att det sitter Hunthjul på de flesta cyklar sedan åratal…)
Ja, och sramkopiorna på bromsskivor som kostar en hundring st som någon ska ha 700 kr för...Med rabattkod typ 54XX. Säg inte det till tjommen som säljer dom i parti och minut för 8200 på köp och sälj bara…
Inte mkt till klickbar länkC:\Users\RIKHED\AppData\Local\Autodesk\AutoCAD Plant 3D\CollaborationCache thule epos 919 euro. OBS kan bli dyrare med svensk moms osv.
Vilka skivor är det?Ja, och sramkopiorna på bromsskivor som kostar en hundring st som någon ska ha 700 kr för...![]()
ZRace RT-RX - Sök på AliEVilka skivor är det?
Är Zrace ngt att ha? Behöver 2x160mm SRAM CL till dubbdäckshjulen som inte förtjänar dyra original.. är helt ok om de aldrig behöver monteras.ZRace RT-RX - Sök på AliE
Funkar gör dem ju men klarar oftast bara resinbelägg och kanske inget man vill ha om man ställer höga krav på bromsarna. Dem är väl ungefär likvärdiga med shimanos rt10-54 ungefär, bara att dem ser snyggare ut.Är Zrace ngt att ha? Behöver 2x160mm SRAM CL till dubbdäckshjulen som inte förtjänar dyra original.. är helt ok om de aldrig behöver monteras.
Har man mecenat eller mecenat alumni så vässas rabatten mycket mer på många produkter.
Varför inte (göra mer än) läsa rubriken?det har man/män förhoppningsvis inte och det är inte cykelrelaterat
jag diskuterade inte, jag tillrättavisadeVarför inte (göra mer än) läsa rubriken?
Femund Pureull Zip Neck ulltröja, dam - Ulltröjor - Femund Pureull Zip Neck ulltröja, dam | XXL
Läs mer om Femund Pureull Zip Neck ulltröja, dam. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Visst är 479 SEK ett bra pris.479:- är ett kanonpris, rek pris är 1499:-
Den var med i Råd&Röns test av spårningsbrickor som jag skrev om iInte helt cykelrelaterat, men ändå lite. Elgiganten har Moto Tag för 156 kr om man köper den blå varianten. Näst billigast på prisjakt är 299 kr.
Jag har köpt några nu och ska testa. Jag kan svara i din tråd efter utvärdering, om jag kommer ihåg det om några månader.Den var med i Råd&Röns test av spårningsbrickor som jag skrev om i
https://happyride.se/forum/threads/alterlock-larm-o-gps-tracker.3706114/post-4730186
Den placerade sig sämre än både Chipolo Pop och AirTag, men priset är bra.
Var det inte diskussion om de där webbsidorna för några veckor sen och det framkom att en del tysk moms inte visas i prisbilden när de skickar till Sverige?
Många bra priser men lite tuff fraktkostnad.
Varför postar ni inte i diskussionstråden?HiBike har väl någon hundring dvs 10 euro. De har bl.a. den äldre ZEBen för 241 euro, och Lyrik för ngt liknande. Bike-Discount har 15 euro tror jag, skiljer väl inte så mycket mot en svensk internethandel?
Men i vilken tråd?För övrigt charmigt att kommentera mitt inlägg med att att det ska i diskussionstråden, dvs man gör exakt samma sak själv i ett nytt inlägg.
Men i vilken tråd?![]()
Svar i tråden 'Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!' https://happyride.se/forum/threads/...as-forsta-inlagget-forst.2464586/post-4732853
Har inte testat Fenix 8 som är den senaste, men Epix Pro är väl näst senaste generationen?Har någon jämfört denna med en nyare Garmin i samma prisklass? Epix:en är ju några år gammal.
Jag fattar att byggkvaliteten är något helt annat med en Epix än exempelvis Forerunner men samtidigt vill man inte att gränssnittet ska kännas gammalt dag ett.
Priserna är nu lika låga hos fler handlare än enbart NetOnNet, kolla Prisjakt.nuBra priser på Garmin Epix Gen2 Pro hos Netonnet.
Jag har en Epix Pro Standard 47mm sedan i somras (jag tror den kostade 5.490 SEK då) som jag är nöjd med. Väldigt nöjd jmf med min gamla FR645, men jmf med den känns Epixen stor o tung.Har någon jämfört denna med en nyare Garmin i samma prisklass? Epix:en är ju några år gammal.
Fenix 7 Pro och Epix Pro kom för tre år sedan och det finns även en Fenix 8 Pro sedan förra året.Har inte testat Fenix 8 som är den senaste, men Epix Pro är väl näst senaste generationen?
Bra pris! ~1.100 SEK lägre än under Black Week/Friday enl PrisjaktMera Garmin: 1 st vit Epix Pro Gen2 42mm demoex hos komplett för 3900:-
Är du inte nöjd med din 42mm Fenix?Garmin Epix Pro Sapphire 42mm för 4500:- finns 1 st på XXL i Charlottenberg, om någon behöver en sådan (eller kan tänka sig att köpa den åt mig.)
Är det pga displayen eller vad?Hur det gick frågar ni?
Jo, 42mm Fenix 7 är keepern, sitter finfint på min smäckra vrist.
Har fortf returrätt på den, och Epix Pro med amoled är ju ett bra snäpp upp för samma pris.Är du inte nöjd med din 42mm Fenix?
Är det pga displayen eller vad?
Och att det är bianchi
Samtliga färger och storlekar fanns när kampanjen började. Var samma när jag köpte min Arcadex från samma butik förra året. Både Comp och Pro nedsatta +30%, då kan man inte vila på hanen.
Alla vet att föraktet mot Bianchin är avundsjuka blandat med insikten att de som kör en, är lite bättreOch att det är bianchi![]()
Garmin Varia 515 1391kr på bikeinn. Bäst radar även 2026?
Klicka på länkenOj, det verkar vara ett tips ...
blev ett köpGarmin Varia 515 1391kr på bikeinn. Bäst radar även 2026?
![]()
Garmin Varia RTL515 Radar rear light, Black | Bikeinn
Get Garmin Varia RTL515 Radar in Black for 1391.99 kr. Ideal for bike with fast delivery. Buy Bike lights at Bikeinn!www.tradeinn.com
BTW, är det en special edition Oltre det där, eller är det en annan modell?Visa bilaga 823060
Om du säger det så...