Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Garmin Edge 1040 Solar för 4.490SEK
Kan det stämma? I så fall är det samma pris som för Edge 1040 utan solar!![]()
Garmin Edge 1040 Solar
Garmin Edge 1040 Solar är den ultimata cykeldatorn med GPS och solenergiladdning, som du kan lita på när du behöver den som mest, från avlägsna gravelturer till episka stigningar. Cykeldatorn är försedd med multi-band GNSS-teknologi, som ger bättre positionsnoggrannhet och täckning även i krävand...www.outdoorexperten.se
Ohh! Har vi uppgraderats från pesetas till zlotys nu! Det går framåt.100 euro, så många svenska zloty har väl ingen?
Bara en i XL kvar och flera i XXL.YT Izzo Core 2 för 1999 eur + frakt
Finns i L, XL, XXL. 2 färger att välja mellan: Wasabi green och Black magic.
Visa bilaga 667340
Dom har satt fel pris på dom, vi får se hur dom gör, den utan solar ligger på 6108kr https://www.outdoorexperten.se/sv/articles/2.2530.22311/garmin-edge-1040
Samma här. Förlåt att jag inte följer trådregler omFel pris eller inte, fick min idag oavsett :)
Slutade svara när jag frågade om kvittot ?Det finns prisvärda begagnade cyklat trots allt.
Radon Slide 10, storlek M från 2022 på blocket. För 16500 kr. Reapris i Euro ca. 3200 på bike-discount.de
Förmodligen var erbjudandef för bra för att vara sant i så fall. Mem kanske kom något akut emellan. Säljaren har varit registrerad från 2017, men det är väl ingen garanti för att det är seriöst.Slutade svara när jag frågade om kvittot ?
Amanda heter Nasse på Tradera och vill nu ha 22 tusen för cykeln:Slutade svara när jag frågade om kvittot ?
Läge att bjuda 16k om kvitto medföljer kanske?Amanda heter Nasse på Tradera och vill nu ha 22 tusen för cykeln:
https://www.tradera.com/item/616925133
Säljer också en skruvdragare. Är det bara jag som får dåliga vibbar av den kombon?Amanda heter Nasse på Tradera och vill nu ha 22 tusen för cykeln:
https://www.tradera.com/item/616925133
Säljer också en skruvdragare. Är det bara jag som får dåliga vibbar av den kombon?
Vinkelslipen behövs i yrkesutövningen.Bättre än att det är en vinkelslip, men inte bra...
Säljs skruvdragaren också pga. studier?Säljer också en skruvdragare. Är det bara jag som får dåliga vibbar av den kombon?
Yep, mycket aktiv på båda och får inga dåliga vibbarOm man skulle lägga det konspiratoriska åt sidan en stund. Skulle kunna vara så att Amanda/nasse hade dålig koll på begagnatmarknaden när hen la ut Cykeln på Blocket. Fick 100-tals svar på kort tid och insåg att värdet var högre, bytte plattform för att kunna höja priset? Även ? måste ju få ?![]()
Det följer med en vinkelslip också . fast nätdriven ...Bättre än att det är en vinkelslip, men inte bra...
Jag håller med dig, min spaning var också att säljaren funnits länge på Blocket och köndes seriös.Yep, mycket aktiv på båda och får inga dåliga vibbar
105 och halvhydraliska bromsar för 8k känns ändå som ett fynd. Det skulle vara en ganska bra cykel enligt Cade Media om jag minns rätt. Finns bara i L dock.![]()
Landsvägscykel cykelturism TRIBAN RC520 skivbromsar
Den här cykeln är framtagen för regelbundna turer. Den erbjuder en komfort utan kompromisser, så att du kan cykla längre och oftare. Finns i damversion.www.decathlon.se
Det visade sig väl att de inte hade nån verksamheten där? Eller hur var det?
Den informationen finns lättillgänglig på flera ställen på forumet.Det visade sig väl att de inte hade nån verksamheten där? Eller hur var det?
De hade också väldigt bra priser på ett gäng Fox-gafflar. 700 euro för en 38 Factory om man kör 27,5 t ex.![]()
Santa Cruz Tallboy V5 Carbon CC | Rahmenkit 2023 jetzt bei komking.de kaufen ✓
✓ Ab Lager ➤ Santa Cruz Tallboy V5 Carbon CC | Rahmenkit 2023 jetzt bestellen | schneller Versand | Top Service | Komking.dekomking.de
Konsumentupplysning är väl den form av tips? Diskussionen finns det andra trådar till. ??Den är under avveckling. Kan vi återgå till tipsandet och diskutera det här någon annanstans.
@ElVikingo10% extra på alla cyklar i Canyons outlet
flcycling.se
Jag högg den sista XL:en,Bara en i XL kvar och flera i XXL.
Ytterligare 10% rabatt med koden NEWSLETTER10
Då blir priset med frakt €1,876.91.
Kollade precis och det finns flera exemplar i XL (och XXL) i båda färger.Jag högg den sista XL:en,
Har sneglat på den länge, tror den är bra komplettering till min Zerode med 160/170 slag.
Svårt att hitta något prisvärdare tror jag. Speciellt nu med rabattkoden =)
Tack för tipset!