IM
Aktiv medlem
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Jag väntar på deras jätterea på Balega...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar på deras jätterea på Balega...
Bara s och m pga färger visade det sig.Flash sale på Specialized hemsida. Deras Tactic hjälm är tex nedsatt från 1450 kr till 660 kr.
40% i bikesters outlet. OCH äntligen en bikesterkod som alla kan få - "outlet40" ?
Köpte ett par Conti Contact Urban innan "rean", 195 kr styck minus 100 kr i rabatt. Nu ett par dagar senare är priset höjt till 335 kr st. Jojo-prissättning kanske det skulle kunna kallas.40% i bikesters outlet. OCH äntligen en bikesterkod som alla kan få - "outlet40" ?
Råkade kanske klicka hem en Fox36:a med Grip2...
Potentiell transportcykel för @josofinXxl i Helsingborg.
GT Grade Carbon Elite i strl S (51cm)
12500kr. Kändes som mycket cykel för pengarna. Synd (eller kanske tur) att den bara fanns i liten strl..
Visa bilaga 636488
Lustigt, jag provcyklade en GT Grade Expert strl S, för samma pris, på XXL här igår, provcyklade även White GX, av de två satt jag lite bättre på Whiten. Hoppas få låna en cykel av en snäll Happyit och provcykla sträckan, sen dags för beslut.Potentiell transportcykel för @josofin
Någon som har koll på hur länge rean brukar vara? Har man tålamod att vänta till nästa lön?
Har du inte råd nu, har du inte råd om 2v.Någon som har koll på hur länge rean brukar vara? Har man tålamod att vänta till nästa lön?
Hur ska jag tolka det? Brukar rean hålla i sig eller inte?Har du inte råd nu, har du inte råd om 2v.
Om det nu hänger på det så har ju Klarna 30 dagar på sina fakturor.Hur ska jag tolka det? Brukar rean hålla i sig eller inte?
Jag ska inte köpa nån monstercykel. Blir en billig hardtail. Väntar jag har jag mer flexibilitet med annat helt enkelt.Har du inte råd nu, har du inte råd om 2v.
Säljs den med clips-pedaler, eller vad är det för remmar man ser?Xxl i Helsingborg.
GT Grade Carbon Elite i strl S (51cm)
12500kr. Kändes som mycket cykel för pengarna. Synd (eller kanske tur) att den bara fanns i liten strl..
Visa bilaga 636488
Jag testcyklade en billigare GT Grade variant och den kom med clips-pedaler av väldigt billig kvalitet. Det är nog ingen som någonsin kommer att använda dem. XXL bytte ut dem till vettigare innan jag testade.Säljs den med clips-pedaler, eller vad är det för remmar man ser?
Minns ej men det ser så ut..Säljs den med clips-pedaler, eller vad är det för remmar man ser?
TCM säljer dem för 337SEK/okShimano SLX BR-M7100 bromsar (fram + bak) för c:a 1150kr:
Det är väl utan reglage? Rose verkar vara reglage + ok :)TCM säljer dem för 337SEK/ok
![]()
Shimano SLX BR-M7100 Hydrauliskt Skivbromsok | TCMcykel.se
Köp Shimano SLX BR-M7100 Hydrauliskt Skivbromsok online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Shimanowww.tcmcykel.se
Blir en fin present till sambon.Fjällräven/Specialized frame bag i storlek M för 299 sek.
Storlek S (1599 sek) och L (2499 sek) är fortfarande ord. pris.
https://www.fjallraven.com/se/sv-se/vaskor-utrustning/fjallraven-specialized/sf-frame-bag-m?v=F23240::7323450784294
Det måste vara fel pris på sidan? Ser ut som att en del annat i specialized collaben har nersatta priser med.Fjällräven/Specialized frame bag i storlek M för 299 sek.
https://www.fjallraven.com/se/sv-se/vaskor-utrustning/fjallraven-specialized/sf-frame-bag-m?v=F23240::7323450784294
Snyggt. Jag fick inte köpa på fjällrävenbutiken till det priset iaf ?Jag har köpt och fått, så det funkar till det priset iaf
Har du provat byta till svart medium?Snyggt. Jag fick inte köpa på fjällrävenbutiken till det priset iaf ?
Funkade för min del att beställa i fredags och den skickades idag. Återstår att se vad som dyker upp i paketet... :)Det måste vara fel pris på sidan? Ser ut som att en del annat i specialized collaben har nersatta priser med.
Tack för tipset!Fjällräven/Specialized frame bag i storlek M för 299 sek.
Jag beställde idag och fick orderbekräftelsen. Loggar jag in mig anges dock att beställningen är avbruten. Storlek M försvann från websidan med :(Det måste vara fel pris på sidan? Ser ut som att en del annat i specialized collaben har nersatta priser med.
Exakt samma för mig, tröttsamt!Jag beställde idag och fick orderbekräftelsen. Loggar jag in mig anges dock att beställningen är avbruten. Storlek M försvann från websidan med :(
Jag saknar login, men förmodar att samma gäller för mig. Värt en chansning ?Exakt samma för mig, tröttsamt!