Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Jag spottade sernevi på cykelbanan utanför Amerikahuset idag. Han såg snabb ut och gjorde typ mitt gamla jobb.

edit: stavar som en kråka.

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
Vilket sammanträffande! Jag har just spottat honom på andra sidan skrivbordet, på Stigbergsliden.

finn skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag spottade sernevi på cykelbanan utenför
> Amerikahuset idag. Han såg snabb ut och gjorde
> typ mitt gammla jobb.

Dagens Happy-spotting
Spottade på vad som måste ha varit Vic vid Danvikstull vid 17.20 tiden (det var ju becksvart ute). Jag gapade men han hörde mig nog inte. Han kanske är en sådan där mp3-cyklist

Dagens Happy-spotting
Jorå, jag hörde dig och gastade TJA!!! tillbaks.
Linda stod och väntade på mig nere på stan så jag hade inte tid att stanna till.

Dagens Happy-spotting
Kneecap skrev:
> Tyckte jilster läste en bok vid telefonplan runt
> 21.20 i går kväll

Nope knäis inte jag men det kan varit brollan. Skum typ, passa er!

Dagens Happy-spotting
Boe skrev:
> Men i övrig naken eller?
>
> Fett. Vem hade fotat?

Jacka,goggles,ryggsäck,vantar,stavar,skor och skridskor.
Det framgår inte vem som fotat

Dagens Happy-spotting
Jilster skrev:
> Kneecap skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tyckte jilster läste en bok vid telefonplan
> runt
> > 21.20 i går kväll
>
>
> Nope knäis inte jag men det kan varit brollan.
> Skum typ, passa er!

Tjena!

Brukar han glida omkring i gubbkepa? Han verkade ltie skum och ganska djupt inne i boken.. så jag smög tyst förbi..

Dagens Happy-spotting
igår 1/11: filur med scott ransom och ff-kruka spottad vid kungsportsplatsen

idag 2/11: fixie-filur fixar på grå/silverfärgad fixie, nerför backen till götaplatsen och svänger vänster ner på avenyyyyn

i göteborg dårå (så stockholmarna fattar)

Dagens Happy-spotting
leloy skrev:
> grolschs buckliga fixie verkar stå låst utanför
> mitt hus.. undrar om jag inte såg er på väg hem
> från TTA inatt också..

Jajamensan, det var min! en poolare bor i huset, så det händer att man hänger i krokarna...

Oj, tur då att du inte sa att du såg mig på HG, då var man inte så snygg stundtals.. vilken fenomenal "spelning" det var by the way, haha

ps. tackar för post it-lappen, blev först lite rädd när jag såg den, du vet känslan av att en p-bot sitter fastklämd under vindrutetorkaren när man närmar sig bilen..

Dagens Happy-spotting
grolsch skrev:
...

haha, ja fan vad vilt det blev igår. jag var upp på scen och allt ;) helt galet skoj. Du bor på colonia va? tyckker jag känner igen golvet på bilden med din buckliga ram.

Dagens Happy-spotting
Jag tror att jag var först upp på scen =), krossat glas i händerna och nerblodade kläder som resultat. tydligen så var de nöjda med spelningen. ganska lustigt...

du måste bo i rummet mitt i mot Martin... om du inte vore hemma över helgen så skulle vi träffats på festen i din korridor imorgon (fan vad mycket jag vet om dig helt plötsligt, läskigt)

edit: nej det var nog inte du, det var nån annan... japp, bor på Colonia jag.

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
alla mina fem kompisar jag var där med blödde från händerna, ena killen i tta fick ju också ett skapligt näsblod när mickstativet slets ut (men det lät ju lika bra när de sjöng igenom trumpinnar eller inte sjöng alls =) så det kan lika gärna vara nån annans blod.. ps. jag har inte aids i alla fall, om det nu skulle vara mitt...

Dagens Happy-spotting
träffade Öijer mfl på Statoil i Björklinge. De skulle på cx-cupen i Stockholm. Start nu 13.00. Hoppas de går bra. Själv körde jag och några andra mtb i snöslasket, halt och jäkligt och frös gjorde man också...

Dagens Happy-spotting
Spotade alldeles nyss Skogling i orange toppluva och hans döttrar i Lilla Sportspegelns reportage från CX-tävlingen på Lidingö. Tror att jag såg pyroteknikern GurraG också.

Dagens Happy-spotting
Spottade en lerig matt-svart Cannondale Scalpel som satt på taket på en Subaru Forester. Åkte förbi den på E18 södergående riktning runt 10 i morse. PORRIG!!

Dagens Happy-spotting
Cykelbud(?) på en Cinelli Vigorelli i korsningen Valhallavägen/De Geersgatan vid Karlaplans T-banenedgång ca kl 10 i går (5/11). Dräggel! Snyggt!! Någon härifrån?

Dagens Happy-spotting
Spottade Bruce med sin neonbanangula ostbåge vid rödljuset vid Alviksplan strax före åtta. I dag var det inte jag som dagdrömde över styret i alla fall :-p

Dagens Happy-spotting
..kom igår i spontan kontakt med Elin på Karlstads Universitetsbiblioteks andra våning. Hon såg att jag var inne på happy och gick helt enkelt fram och frågade om jag cyklade(vilket jag ju gör :) ).

Happyiter dyker upp när man minst anar det..

kanske var jag som blev spottad iofs om man ska va petig ;)

Dagens Happy-spotting
Spottade Boe på Sivletto idag. Okej Boe upptäckte mig först.
Jag satt i frisörstolen och fick en skön 50-talsfrisyr. Blev så sjukt snygg!
Boe var också snygg, men behövde ett fett hårvax. Rekommederar "NoNile" för en fet glansig look eller "Pusher" för ett matt vax med bra styrka. Den överlever faktiskt en pendeltur till jobbet.

Passa på att klippa er där för frisören Ludde ska flytta hemma till Arvidsjuar efter jul.

/Greaser Anders

Dagens Happy-spotting
ostkaka skrev:
> Spottade Bruce med sin neonbanangula ostbåge vid
> rödljuset vid Alviksplan strax före åtta. I dag
> var det inte jag som dagdrömde över styret i
> alla fall :-p

F-n, såg inte ett skit, imma efter att stått vid rödljuset, hörde bara din röst! Hade brådis annars kunde vi tagit en kaffe =) Försökt sms:a dig under dagen men det funkar inte till din jobbmobil för kännedom. Kasta vattenflaskan på mig nästa ggn.

Gumae: "Bruce got owned by Ostkaka ;)" Har du inget att göra på jobbet din slyngel? Gå och putsa av kopparrören så blir chefen glad=)

Dagens Happy-spotting
lÃdor.jpg ht=600

Vem var det som var ute med flyttlasset idag?

Dagens Happy-spotting
Boe skrev:
> >
> Vem var det som var ute med flyttlasset idag?

Oj! en "riktig" cyklist, respect!

/m

Dagens Happy-spotting
Åh jösses idag spottade det friskt. Var ute en halvtimme nyss för att fixa lite ärenden och fick då se följande:

1x vit Vitus med röda detaljer och skäggig ägare vid Stureplan
1x Operasångare (ianthewelshman) ståendes med sin Delancey vid Svampen (tror det var han i var fall)
1x Aron, mindre lerig än vanligt och på ett särdeles gott humör (vilket han brukar vara). Måste vara de där nya hjulen som väntar på att hämtas ut.

/C

Dagens Happy-spotting
12:08 spottades en sur Glitch på en caldera passera korsningen kungsgatan birgerjarlsgatan. Fort farande lika sur ;-) Du måste sluta förfölja mig nu! Det är inte roligt längre glitch!

Dagens Happy-spotting
Jilster skrev:
> 12:08 spottades en sur Glitch på en caldera
> passera korsningen kungsgatan birgerjarlsgatan.
> Fort farande lika sur ;-) Du måste sluta
> förfölja mig nu! Det är inte roligt längre
> glitch!

Nu får du sluta förförja mig=) Idag var jag dessutom inte sur! Bara hungrig :)

Dagens Happy-spotting
JLarsson skrev:
> Anders, klippte du dig hos samma frisör som
> Pelle? Bobo verkar ha slut på tider tills 2009
> åtminstone.

Stämmer!
Pelle tipsade om Ludde. Klart nöjd. Härligast är nog när Ludde smörar in skallen med typ ½ kg vax. Bara det är värt pengarna.

Vem är Bobo? Man kanske ska ha en back-up när Ludde lämnar stan.

Tillbaka
Topp