Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Kan det ha varit någon här som i ljusblå klänning cyklade över Västerbron typ 17:45 på en svart Surly (LHT) med bockhornsstyre och styrändsreglage? Var sugen på att stanna och slå upp en konversation men hade stress till DHL i Västberga.

Dagens Happy-spotting
Satt och lurpassade vid spången på gröna/gula. Och minsann, var det inte STIZZE som dök upp :-)

P1020859.JPG

Dagens Happy-spotting
Spottade johrn när han höll på att klippa ett par cyklande galningar som körde åt fel håll i en rondell. Men med reflexer som en kobra undvek han en tragedi...

Dagens Happy-spotting
Jörgen_A skrev:
-------------------------------------------------------
> Satt och lurpassade vid spången på gröna/gula.
> Och minsann, var det inte STIZZE som dök upp :-)
>

100% lek i skogen igår, allt annat var omöjligt :)

Dagens Happy-spotting
Du som cyklade på Långholmsgatan iförd Craftbyxor på en Trek på em idag: köp nya byxor! Jag kan betala!

De var så urtvättade att man kunde se varenda ingrodd hårsäck... Inte ens bland ultra-randonnörer skulle dessa vara ok!

Dagens Happy-spotting
Vem spottade mig i min Happy-tröja på Drottningtorget i Götet idag?

Edit: Kan man böja spotting till spottade? Låter lite konstigt; vem "såg" mig idag?

Senast ändrad:
Dagens Happy-spotting
Fet, otränad, skitig och glad. Lotsade runt alla 90 kg på 4.08, jävligt bumby ride på crossen, nästa år blir det mtb...

Bilagor

• bild3.jpg
    bild3.jpg
    58.9 KB · Besök: 30
Dagens Happy-spotting
moody skrev:
> Farbror staine sågs svischande förbi på en
> blänkande cross vid 16:30-tiden genom
> tunnelbanefönstret vid gamla stan .
>
> /E

Lika bra att erkänna - man är tillbaks i saltgruvan. Lite äldre, lite tröttare, lite fulare. Lite roligare helt enkelt.

Dagens Happy-spotting
Jag tror minsann det var örgegörgel jag såg idag, hoppandes av pendeltåget vid Flemingsberg iklädd hjälm och med värsta pendelhärket i högsta hugg.

Dagens Happy-spotting
Trodde mig ha spottat Globalistic på Bellmanstafetten förra helgen. Men när jag insåg att han satt på en Yosemite blev jag plötsligt osäker.

Dagens Happy-spotting
Aron skrev:
> Trodde mig ha spottat Globalistic på
> Bellmanstafetten förra helgen. Men när jag
> insåg att han satt på en Yosemite blev jag
> plötsligt osäker.

Det var säkert han på en fulkines dekaltrimmad med yosemiteklibbor! ;)

Dagens Happy-spotting
Superclasse skrev:
> Tror mig ha sett Supertramp när jag gåendes
> passerade Stockholms stadshus häromdagen.
> Såg iaf en fräck Bianchi värdig att jämföras
> med den i hans profil...

Nope, det var inte jag.
Har inte kört single-speed Bianchin på hela året pga knäproblem.

Dagens Happy-spotting
42Hz skrev:
> R skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kan väl bara vara en happyit?
>
> Vilken då?

Tänk till.

Dagens Happy-spotting
42Hz skrev:
> R skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kan väl bara vara en happyit?
>
> Vilken då?

Alltså, jag tänkte mig att nummerskylten skulle kunna ge associationer men det kanske bara är jag, det.

Dagens Happy-spotting
Hade ärende till Stockholm idag och lyckades spotta en happyit, tyvärr hittade jag inte tråden som jag känner igen cykeln ifrån. Det var iaf den urtjusiga Salsan som är byggd som lyxpendlare (tror det var Salsa iaf?). Röd och fin med blanka skärmar. Var? Stockholm. Bättre hittar jag inte i storstan.

Dagens Happy-spotting
Federico utan kamera men med matkassar och kortklippt skägg, i höjd med Söderbergs.

För övrigt passerade jag den ovan nämnda, olovligt porriga, Salsan och dess ägare vid Liljeholmen häromdagen, söderort börjar bli rena Happy Hall of Fame.

Dagens Happy-spotting
Låg bakom en mörkblå/grön V70 i Alingsås förrförra fredagen, alltså 21 september. Ner till höger i bakrutan satt en fin happy-klibba.

Dagens Happy-spotting
pLu skrev:
> Mötte Little Stereo & familj med barnvagn
> istället för cykel. På väg mot Slöstan?
>
> Jag var stressad på en röd MTB.
Klart det var, hade handlat i Sickla. Fin Canyon, hoppas du fick en trevlig tur i Hellas ? :-) T

Dagens Happy-spotting
ipv6 skrev:
> Av cykeln att döma shoppade Bruce loss på XXL i
> Bromma tidigare idag.

Falkögt!

Med magert resultat, kollade dunjackor men hittade inget jag fastnade för [som inte kostade minst 3000 kr asså..] så det blev en stickad ulltröja sen får skaljackan hänga med ett tag till.

Fingrade på en Pearl Izumo Barrier jacka också men goglade fram att den var två hundra spänn billigare på Cyclecomponents [och en hundring dyrare på Cykloteket och Cykelcity].

Tillbaka
Topp