Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har ingen spotting att komma med, men jag undrar varför den här tråden har sån enorm mängd inlägg från Stockholm med omnejd, men nästan inget från Gbg, Malmö eller andra större städer i Sverige?
Är det bara jag som tycker det är mysko? Jag menar, det är ju ingen direkt brist på medlemmar från Gbg, till exempel.
48/16 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag gjorde High five i farten med bigmollo på
> vägen ut mot Ekerö.
> Efteråt luktade jag på fingrarna och anade en
> vag doft av bula.
>
> /M
Spottade Oxr imorse på cykel och gångbron mellan Hjulsta och Lunda.
Han på väg från Hjulsta hållet, jag på väg mot Hjulsta hållet.
(Jag tror fan han fortfaramde inte vet hur jag ser ut, men det spelar mindre roll :-)
Runt 14.00 i dag i Vaxholm. Stod med motorcykel vid hamnen. Spottade kvinnlig cyklist (du såg snabb ut ;-)) på heldämpad MTB efter rondellen, cyklandes i riktning mot färjan. Blå hjälm (om jag inte minns fel...). Happyit?
Spottade Bang vid slottet på skeppsbron på väg till jobbet vid 8-tiden i morse under min promenad genom huvudstaden, han körde på sin vita cykelcross... :-) T
En grå gorejacka på pendlarMTB färdades på cykelbron mot vasastan vid karlberg strax efter kl.17, kändes igen från lördagens Otto. Jag hade bockstyrecykel, reflexväst och en pinsamt fjuttig framlykta.
Men - vad nu då - omkörd av en singel/fixie, 2 ggr till och med, vid 19.44-tiden vid Fridhemsplan. En äkta Rippa-look alike på grönmetallic hoj i ruggig ilfart mot Fredhäll. Som fanatisk växelfetischist blev jag något rubbad i mina grundvalar där.
Fast på huvudet hade han liksom ett upp och nervänt fågelbo. Inget hårt skal direkt :(
Wicke skrev:
> Jag morsade på Bigmollo vid Stora Mossen, han kom
> på skriiiiiiiiiiikande bromsar.
Aha så det var du på Skeppshulten?
Tjena tjena. :)
/J
bigmollo skrev:
> Wicke skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag morsade på Bigmollo vid Stora Mossen, han
> kom
> > på skriiiiiiiiiiikande bromsar.
>
>
> Aha så det var du på Skeppshulten?
> Tjena tjena. :)
> /J
Mattel.
Ligga och smyga sådär på rulle. Och sedan smita förbi i mörkret vid Ulriksdals golfbana.
Klart jag blev nyfiken och se vem det var.
Trevligt att snacka en stund. Sist var väl vid crackalacka turen för ett antal år sedan.
Satan vad det blåste över Tranebergsbron sedan jag vinkade av dig. Höll knappt på ta mig över.
Pilen skrev:
> Mattel.
> Ligga och smyga sådär på rulle. Och sedan smita
> förbi i mörkret vid Ulriksdals golfbana.
> Klart jag blev nyfiken och se vem det var.
> Trevligt att snacka en stund. Sist var väl vid
> crackalacka turen för ett antal år sedan.
> Satan vad det blåste över Tranebergsbron sedan
> jag vinkade av dig. Höll knappt på ta mig
> över.
> /Pilen
haha.. i pendlarrejset är allt tillåtet. :) jag tänkte väl mest bjuda tillbaka lite draghjälp men är glad att du sa hej.
ja, det blåste sjukt mycket i måndags. västerbron var intressant med fina vindbyar från sidan.
idag var jag lite sen men spottade dudster i omklädningsrummet, han var ännu senare in imorse.
Spottade trådskaparen själv på hemvägen i snörusket igår. Mörkt och blött, så jag hajade inte till förrän lite för sent när jag tittade ner och såg den vackert ljusblå ramen på cyklisten som försökte smita in på cykelbanan :-)
Igår kväll spottade jag Örgel vid slussen när jag trampade uppför mot Götgatan.
Idag kom Little stereo med familj gående längs lugnets Hammarby allé, själv satt jag och käkade på Kinarestuarangen.
Lite senare vid Sickla kom Smurfox på cykel, själv klättrade jag upp för en snövall.
Scand skrev:
> Idag kom Little stereo med familj gående längs
> lugnets Hammarby allé, själv satt jag och
> käkade på Kinarestuarangen.
Var ute och kutade ikväll och vips så vinglar 48/16 förbi på sin Motobecane. Vi slog följe i ett par minuter innan han skulle vingla vidare och jag var tvungen att röra lite på blubbet. Trevligt med en liten pratstund såhär ute i ovädret.
Jag spottade Joakim Quensel vid skanstullsbron, det var inte svårt. Alla happyiter borde ha tempohjälm, jag är tydligen 6 år för jag tyckte det såg lite tufft ut ;) Vi kämpade stoiskt götgatan tillsammans och skildes åt på slussen.
Atlas skrev:
> Jag spottade Joakim Quensel vid skanstullsbron,
> det var inte svårt. Alla happyiter borde ha
> tempohjälm, jag är tydligen 6 år för jag
> tyckte det såg lite tufft ut ;) Vi kämpade
> stoiskt götgatan tillsammans och skildes åt på
> slussen.
Var det du på en MTB som jag växlade några ord med vid rödljuset Folkungagatan?