Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Var det Fredrikshof som även jag mötte på Ängsjövägen, Norra Stäket klockan 19.20 idag? Ni hälsade glatt och trevligt men mitt svar lät nog märkligt eftersom jag just då stoppat en cykelhandske i truten. Hade jag inte haft det skulle jag ropat "HAPPY!" till svar... :)

Dagens Happy-spotting
Lundatok utanför Humlehof, såg målvedveten ut på sin Crux i svenka flaggans färger. (cykeln, Lundatok var klädd i svart.)
Och i morse vid avfarten mot Södertälje syd, en KBCKare på vit(ish) cykel i vit hjälm. Men vem (jag hann inte se det)

Dagens Happy-spotting
mamme1 skrev:
-------------------------------------------------------
> Lundatok utanför Humlehof, såg målvedveten ut
> på sin Crux i svenka flaggans färger. (cykeln,
> Lundatok var klädd i svart.)
>

Han var ute efter göra slarvsylta av mina ben..

Dagens Happy-spotting
JMT skrev:
> Vilken Happyit ledde Fredrikshofs mellangrupp på
> mälaröarna idag med vit Poison CX och Happy
> kedjestagsskydd?

Det var nog jag.

Dagens Happy-spotting
Idag blev jag och min kompis ikappkörda på gröna länken i hellas av martinpetter, s och en herre på en Titus El Guapo som jag tyvärr inte kan identifiera.

Efter en pratstund och blev jag och mitt sällskap ifråncyklade, vilket jämnade ut sig när ovanstående fick stanna för mekpaus. Sågs inte mer under dagen.

Senast ändrad:
Dagens Happy-spotting
SuperApe skrev:
> Tror bestämt jag spottade molly när han for
> förbi det här thaihaket i sockenplann nyss.
> Försökte hälsa men det bara bubblade i ölen.

Jasså, det är till att sitta på thaihak i förorten och sippa bira, man tackar ja....

Dagens Happy-spotting
Jag tror jag såg Leo Ranta idag på Bryssel flygplats strax innan kl 14. Då jag aldrig träffat denna legend i verkligheten, utan bara läst om honom här på happy och sett några enstaka bilder så var jag inte helt säker på att det var Leo. Det som stärkte mina misstankar var dock att han gick med en dam som hade en Continental vindjacka på sig.

Dagens Happy-spotting
wijndrufs skrev:
> Jag tror jag såg Leo Ranta idag på Bryssel
> flygplats strax innan kl 14. Då jag aldrig
> träffat denna legend i verkligheten, utan bara
> läst om honom här på happy och sett några
> enstaka bilder så var jag inte helt säker på
> att det var Leo. Det som stärkte mina misstankar
> var dock att han gick med en dam som hade en
> Continental vindjacka på sig.
--------------------------------------------------------
Isf har du spottat Smiley också :-) T

Dagens Happy-spotting
JLarsson skrev:
> Såvitt jag vet är smiley inte längre en
> happyspotting.

Är det nu man skall köpa hem ett par chipspåsar?

Dagens Happy-spotting
Tille skrev:
> Pesch drack öl igår. Inte på Cykloteket.

Frågan är ju var sattyget inte dricker öl?

/E

Dagens Happy-spotting
wijndrufs skrev:
> Jag tror jag såg Leo Ranta idag på Bryssel
> flygplats strax innan kl 14. Då jag aldrig
> träffat denna legend i verkligheten, utan bara
> läst om honom här på happy och sett några
> enstaka bilder så var jag inte helt säker på
> att det var Leo. Det som stärkte mina misstankar
> var dock att han gick med en dam som hade en
> Continental vindjacka på sig.

Är detta den mest avlägsna happyspottingen hittills, tro?

Dagens Happy-spotting
Såg igår nära Bärnarps kondis, nära starten för Billdalstempot två LV-killar varav den ena hade superhögprofil aerohjul med texten KOLFIBER på... måste väl vara en kändis härifrån?

Dagens Happy-spotting
Spottade allas vår idol Gunnar O. på Bingsjöstämman i onsdags och fick sedan också privilegiet att på torsdagsmorgonen både hälsa och gratta densamme stort efter hans RAAM. Vi bodde på samma camping visade det sig, och hade jag vetat det tidigare hade jag nog försökt mig på en mini-intervju i Happyanda. Och fiolspel!! :)

Dagens Happy-spotting
Träffade lite folk på R-leden idag. Först en engelsman och en svensk i härlig retrotröjja. Och sen en filur på en Scott och en på en Scalpel. Sen vände jag i Danderyd och körde ikapp engelsmannen och svensken i höjd med Hagby igen.

Några som hänger här?

Stalle

Dagens Happy-spotting
Snackade med en mc-snubbe utanför Biltema på Backaplan i Göteborg idag, vi snackade cykelsemestrar (några av hans längre turer hade vart till Köpenhamn och Södertälje från Göteborg), diverse tillbehör och navgeneratorer.. Kändes som att han kunde va happyist, men det kom aldrig på tal. 3 Nishiki hade han, och peppade rosebike.se hårt.

Men det jag funderar över var en av prylarna vi kom in på och snackade om, det har flugit bort helt ur skallen vad det var, men nåt intressant var det som jag skulle kolla upp efteråt. Nån som känner igen sig eller sin vän?

Dagens Happy-spotting
Kan ha spottat Peo trackståendes på Renstiernas gata idag, sen omcyklandes mig på Katarinavägen, sen igen trackståendes vid Slussen för att sen försvinna i fjärran när jag mesade om vägval. Peo på helsvart cykel iklädd babord/styrbord strumpor...

/Han på grön gubbcykel med flak.

Dagens Happy-spotting
MAX Länna i dag 13.20.
Silverfärgad Volvo med Cannonondale på taket med Lefty + Familj. Du kikade på min Cykelvasan-kittade 29er utanför Max å mumlade något om att du kände igen den där till "frugan".

Dagens Happy-spotting
Spottade en vältränad KBCK-cyklist i sällskap av två vitklädda herrar vid korset NV om Hansta. Eftersom ingen av dem såg ut som Vic (den enda KBCK jag känner), trampade jag vidare hemåt istället för att hälsa.

Dagens Happy-spotting
det var med största sannolikhet nypan i blå KBCK-tröja tillsammans med skogling i vit KBCK och undertecknad i annan vit icke klubbtröja. :)

var det dig vi mötte två gånger på mtb? först på grusvägen vid viby och sedan i akalla?

Dagens Happy-spotting
mattel skrev:
> det var med största sannolikhet nypan i blå
> KBCK-tröja tillsammans med skogling i vit KBCK
> och undertecknad i annan vit icke klubbtröja. :)
>
> var det dig vi mötte två gånger på mtb? först
> på grusvägen vid viby och sedan i akalla?

Nix, jag kom från Väsby Gård, efter en tur runt Järvaleden, precis när den siste av er körde den lilla stigen ner mot korsningen. Fortsatte själv rakt fram när ni var på väg mot motorbanan, så om någon av er såg en mycket trött gubbe med tempomage passera bakom er så var det jag ;-)

Dagens Happy-spotting
Norra Långevattnet,Göteborg

Jag och en kompis vilade på en klippa och hade cyklarna nästan mitt på stigen (ursäkta)
Ni, Leo och co passerade i makligt tempo. Var i slutet på eran lite längre tur igår vid c:a 13:30?
Stämmer dettta eller såg jag fel...

Tillbaka
Topp