Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Tror allt jag såg en happyit i senaste tidningen från Friluftsfrämjandet. image.jpg

Dagens Happy-spotting
Lite oklart. Vid Drottningholms golfklubb mötte jag några, och tyckte de sa hej och mitt namn. Jag låg i bocken och kämpade, så jag såg inte vem det var.
Kanske inte ens en Happyit.
Jag kanske bara hallucinationerade.

Men jag hade min nya fina Randonneur Stockholm jersey på mig, så då vill nog alla heja ?

Dagens Happy-spotting
@Polarbear överföll mig på pendeltågsperrongen i veckan, vi bestämde att @onegear måste arrangera något mer trevligt inom kort.
Jag kollar förbrilt efter ett datum att köra en happyride här i Jädraås men fan det är ju annat heeeela tiden... Det som jag har vikt min tid för sen 2013 är GFBD (global fatbike day) som går första lördagen i december. I år 6/12 och det blir nog i Gävle trakten då @Mudfuzz är sugen på att köra nått. Det brukar sällan vara snö i Gävle då så det kan väl bli en GFBD tillsammans med en happyride kanske?

Dagens Happy-spotting
Nån fatbike lär det inte bli på länge här tyvärr, vi har 14 cyklar i familjen (fast en lämnar snart, sålt min Canfield-hardtail för en spotstyver, yay!) men det vore grymt kul att komma förbi en sväng. Gävle är ju än mer nästgårds!

Tillbaka
Topp