Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Obed och jag såg en räv igår på nära håll, 7-8 meter bort. Inte riktigt happy-spotting, men kul ändå. Kändes smått exotiskt när den kom joggande, röd och fin i pälsen och med en liten vit svanstipp.
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Sprang på Bigmollos kompis Danne på lunchen i
> centrala Sundbyberg, Estockholmo.
Och jag snackade med honom innan lunch. Med Happys hjälp så har vi verkligen koll på folk. :)
Jag är glad att jag startade den här tråden. Ordning och reda på stan helt enkelt. Fortsätt rapportera in så vi kan kartlägga happyiternas varenda rörelse!
vem var det jag tog hjul på vid haga igår typ 1730? på en röd ss med gul text (hann inte se vad det stod innan vederbörande vek av under E4), iklädd svarta cykelbyxor och blå underställströja.
Jberg skrev:
> vem var det jag tog hjul på vid haga igår typ
> 1730? på en röd ss med gul text (hann inte se
> vad det stod innan vederbörande vek av under E4),
> iklädd svarta cykelbyxor och blå
> underställströja.
Låter bekant... det var nog jag på gamla Gittan (gitane av ungefär samma årsmodell som jag själv)
Kör Döbelnsgatan - Spånga nästan dagligen så chansen/risken att bli spottad på vägen verkar rätt stor!
Ska lägga upp bilder på Gittan så snart jag får tummen ur...
aha ja jag förstod nog att det var nån här som skulle känna igen sig..
tyvärr är man ju inte lika proffsig med cykelkläder och ss... men men
ja då är jag nog kanske inte ensam ;-)
Förra lördagen såg jag erik h på Arlanda och i lördags sprang jag på Oscar, PatrikB, TBone och Tobias/Frost på samma ställe (fast i andra änden av själva resandet).
jansson99 skrev:
> Mötte Bigmollo i eftermiddags (han på cykel, jag
> på rullskidor) i Rissne, Sundbyberg.
Skoglingen mötte du också. Han på räser, jag på äckelpäckelpendlarhoj.
Du såg snabb ut på skidorna Jocke. :)
/J
Träffade Vic i morse halvnio i cykeltunneln under Gullmarsplan. Han hojade på en SS-Monark. Jag på väg till garaget för att plocka upp min SS-Basso. Ikväll är det ju Plankatten !
Inte idag men igår eftermiidag vid 5-rycket, svepte det förbi ett lycradraperat svetto på klassiskt blå Scott Expert Racing med svart stelbent gaffel på Skeppsbron. Hann inte se ordentligt och ännu mindre ropa men då man har sett det några gånger i skogen föreföll det vara Jonas akterkastell som försvann uppåt Slussen :)
Oscar
Jag såg Markus F på Skanstullbron i öh... torsdags tror jag. Han lurade mig och körde fel väg.
Markus F skrev:
> Jag tycker att Happyspotting bara ska räknas om
> man ser någon svischa förbi. Att stanna och
> snacka med kompisar gills inte.
Ville du kan komma ut ur garderoben nu. Vi har förstått att du gillar män i lycra framför, öhm, andra män. Det är liksom som när Peter Jöback säger att han är gay ochallabaranähäääää?
(Ville spottad i en grupp med rena XC-fantomer idag i Hellas.)
Scand>> Tre cyklar på taket och en där bak var det faktiskt. Nyköpingsmaffian intog en utsökt grekisk måltid tvärs över gatan efter en utsökt dag i Hellas!