Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
lundatok: Man kan tvätta bilen och hålla ordning på den även om man kör. Dumt att luftintag fulla med löv så den inte får lika bra kylning t.ex.

Dagens Happy-spotting
Igår blev jag spottad av Stampe när jag var på väg hem från jobbet. Tack för sällskap o pratstund :)

Varken lyse eller hjälm hade jag :)

Dagens Happy-spotting
Jag kommer tyvärr inte ihåg vad han heter, men jag ser budet som körde fixie på SSVM hela tiden i Göteborg. Du skiddade vatten på mig idag i brunnsparken.

Dagens Happy-spotting
På väg till Jet vid Mejerietkorsningen såg jag en mycket stilig fixie rulla förbi mig mot Klostergården vid 18 tiden, cyklisten hade självklart en stilenlig budväska men hjälm var det nog snålare med om minnet inte sviker mig. ;)

Happyit?

Dagens Happy-spotting
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Spottade Stampes bättre hälft alldeles nyss vid
> fikaautomaten..

Jisses, börjar vi gå så långt i "spottandet" nu? ; )

Spottade isf Sungams lås sittandes runt samma ställning som jag låser fast hojen i P-garaget på jobbet igår.

Dagens Happy-spotting
Kneecap skrev:
> Tjena!
>
> Tror jag såg Miss Yeti i Kalmar igår
> eftermiddag.. Passerad förbi en tjej med en ytei
> iaf.. Kan väl inte finnas så många av i
> kalmar..

Mig veterligen finns det bara en i Kalmar och eftersom jag var ute och cyklade just den 25:e var det med största sannolikhet jag. Varför stannade du inte och hälsade? :(

Dagens Happy-spotting
Tjena!

Satt i en snabb sportbil som framfördes av min sambo.. Hon har jävligt tung gasfot..
Annars hade jag hälsat... Nästa gång jag ser dig så ska jag hojta till.. Är där nere ganska ofta..

Dagens Happy-spotting
Kneecap skrev:
> Tjena!
>
> Satt i en snabb sportbil som framfördes av min
> sambo.. Hon har jävligt tung gasfot..

240 eller hur var det? ;)

Dagens Happy-spotting
Vem var det jag såg idag i Kista som parkade en silvrig singlespeed MTB med florucerande tejp vid 10:20 vid Isafjordsgatan. Var det du Mathias?
/E

Dagens Happy-spotting
Just det, såg en Surly Steamroller fixed här i byn (Uppsala) för inte allt för många dagar sedan. Utanför St. Pers-gallerian var det viss också ja. Någon som känner sig skyldig?

Schyrre hoj iaf!

Dagens Happy-spotting
jomper skrev:

> 240 eller hur var det? ;)

Tjena!

140.. Eller en toktrimmad TT 3,2 Quattro.. Vet inte riktigt, ser så dåligt..

Dagens Happy-spotting
spottade Per J med en kopp java i hans vardagsrum igår eftermiddag.
En snabb silverfärgad fixe på väg upp mot Götgatans högstapunkt igår kväll runt 18 tiden, jag hann inte ligga på rulle, vem var den snbba jäveln ?

/STEFAN

Dagens Happy-spotting
canasta skrev:
> Jag var där just innan 18, men min fixie är vit
> (och lite rostig). Åt vilket håll åkte den?
> Norr- eller söderut?

Norröver, och snabb var den.....

Dagens Happy-spotting
canasta skrev:
> Jag var där just innan 18, men min fixie är vit
> (och lite rostig). Åt vilket håll åkte den?
> Norr- eller söderut?

Norröver, och snabb var den.....

Dagens Happy-spotting
Funderar på om jag såg Cal/Nolltid/Filur komma ut från Donken på Kungsgatan (i Sthlm) runt 17-18 tiden?

Annars har jag som brukligt spottat sigulda_ck fett mycket senaste tiden.

Dagens Happy-spotting
Pffffahahahahahahahaha, så kan det gå. Jag ska gå ut med påse på huvudet i fortsättningen.

Edit: Iaf på Stockholms, det är där papparazzityperna hänger... :)

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
Jäklar Mårten, har du rakat skallen, och lagt på dig några kilon... och fått hår på bröstet?!

Fast du, vem är det som undersöker din tjejs halsmandlar bakom din rygg?!

:P

Way to go!

Dagens Happy-spotting
Ecke skrev:
> Jag fick dra i 180 min, Jonas låg bara bakom och
> åkte med!
Japp, satt bara o chillade i tre timmar. Bra pass!

Dagens Happy-spotting
Gjorde jag en HappySpotting idag? Jag såg en trolig happyist cyklandes längs Norrlidsvägen i Kalmar runt 12.45. Denne trolige happyist var klädd i svarta byxor och en neongul/grön jacka. Personen cyklade på en röd cykel. Hann inte se närmare vad det var för cykel.

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
var det en happyit på CINAI dagarna i trollhättan igår? Hade transition t-shirt och keps...bara undrar :) Brukar juh finnas en del cyklar utanför ingången dit iaf.....

--Anders

Dagens Happy-spotting
Var det inte Jonatan S, påväg uppför Kjellmansgatan ganska sent igår kväll, utrustad med rättså feta Campa delta-bomsar? Och vems är den SS:ade Nishikin med röd Kashimax-sadel som stod parkerad på samma adress?

Dagens Happy-spotting
Kvisten kvistade förbi mig, Mirja och Atle igår utanför Fredells. Han signalerade mha sina skrikande Martabromsar, dom hördes riktigt bra ska jag säga.

Dagens Happy-spotting
waldner skrev:
> Var det inte Jonatan S, påväg uppför
> Kjellmansgatan ganska sent igår kväll, utrustad
> med rättså feta Campa delta-bomsar? Och vems är
> den SS:ade Nishikin med röd Kashimax-sadel som
> stod parkerad på samma adress?

Jepp, deltorna är mina. Den sämsta broms jag har haft, men också den tuffaste. Jag har också sett den där Nishikin, men vet inte vems den är.

Dagens Happy-spotting
Hittade denna idag när jag var uppe på "vårt" nya kontor på SFI (filmhuset) vid gärdet, någon som känner sig träffad?!
IMAGE_129.jpg ht=580

Dagens Happy-spotting
Hade Fredrikw på baksists på hojjen en bit idag.

Hittade dessutom en svart heckler med vit MZgaffel utanför jobbet på eftermiddagen. Den så ny ut...

Dagens Happy-spotting
Spottade skogling på terminal 5 för några veckor sedan. Hade glömt bort dettills hag såg det i en annan tråd. Kul att se han påklädd för en gångs skull.

*skratt*

Tillbaka
Topp