Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Någon hade cyklat före mig på vägen mellan Olsbacka och Fokus. Såg att det var en Cross för det var smala spår. Det var en elit, för han hade stått upp i backarna för där gick spåret som typ en orm med lite lossspinnsspår.

Vinter, olplogat, cross utan dubb, måste vara en Falubo, var det Öijer?

Dagens Happy-spotting
Någon Karlstadsbo här på Happy som kör en svart cross med gula skärmar och styrlinda? Spottade en sådan idag söndag vid 14.30-tiden på väg mot Sundstatjärn. Själv var jag på väg hem i bil från en helg i Arvika.

Dagens Happy-spotting
Var det en happyit som låg och tryckte bakom mig i Sundbyberg igår runt 17:30-tiden? Från Solna Businesspark mot stan längs järnvägen. Var någon som låg sjukt nära ett tag och verkade inte alls vilja köra om. Lite osäker var han vek av, men vid Huvudsta var han borta iallafall.

Dagens Happy-spotting
I morse vid 7 körde jag om en snubbe i jeans och gulaktig jacka vid Hagalund sen hade jag ett fasligt sjå att skaka av mig personen. Jagade mig på avstånd i hyfsat tempo i snön bort till Helenelund iaf. Var det du?

Dagens Happy-spotting
Jeans i februari-snöslask? Näe, det var nog inte jag :-)

Däremot så brukar jag köra den vägen vid den tiden varje dag, så du kanske sett mig nån annan gång. Brukar vara iklädd svarta brallor, grön skaljacka, ryggsäck, grå hjälm på en silver/röd, dubbdäcksförsedd Trek.

Dagens Happy-spotting
menade inte "dig" utan vem som helst alltså. Jag har en svart Surly crosscheck med dubbdäck och mustaschstyre och silvrig hjäm och en bister min. vi lär ju ses!

Dagens Happy-spotting
Randonneur

Såg ett par dubbdäck på kontoret (stod framför mig där jag sitter) men de var inte använda :(
Det blir 2*Happy i efternamn ;)

Är chefen Happy? Då kan vi öva race i korridoren...

Dagens Happy-spotting
Vem är detta? Nån som känner igen sig?

Bilagor

• vem.jpg
    vem.jpg
    66.7 KB · Besök: 45
Dagens Happy-spotting
Tror jag talade med Fjärdebrunn imorse vid Riddarhuset/Vasabron. Sedan på Vasagatan pajade min sadel och fick jag ståhoja till Solna. Otrevligt.

Dagens Happy-spotting
Jag tror att jag träffade Bruse i dörren när jag var på väg ut från Webbhallen på lunchen idag. Fast han hade inte cykelkläder på sig, så jag är inte säker.

/Mikael

Dagens Happy-spotting
en liten klunga glada svart-gula cyklande norrut i Trångsund ca 10.15 idag (något med "city" på jackorna) - Happyiter? Jag sprang åt andra hållet.

Cyklar ni i dem traktarna oftare?

Dagens Happy-spotting
Jamen. Vi bytte just soffan till en obekväm så vi måste nog byta igen. Jag såg inte dig, fast jag tittade å andra sidan inte heller efter.

Dagens Happy-spotting
Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag såg däcksspår i Barkarby centrum igår. Vem
> är den skyldige? :P

Säkert Nypan. :)

Dagens Happy-spotting
Jag gissar att jag såg ett par Happyiter i Björkvik igår Lördag. Det såg mulligare ut att cykla än det var att dyka... Brr kallt om händer o fötter.

-Någom med cannondale som känner sig träffad, eller ett par på lvg? Såg oxå någon på merida extrasnyggt pendlarök.

Dagens Happy-spotting
Kåsjön, Göteborg

Michael P och hans gangbangers glider stilla fram och sprider självsäkerhet och lerstänk på väg genom villakvarteret.
Själv så rullar jag franskt, Renault, påväg till dopfika.

Jag var duktit avis.

Dagens Happy-spotting
Neo skrev:
> Vem är detta? Nån som känner igen sig?
file=24790

Mark heter han. Vet inte om han hänger på happy.

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
Japp, det var jag. Och Katti. Vi hojade tempobanan, Håtuna, Billby. Sen fika på tant brun och en sista sprint till Märsta. Lagom mystur i mestadels medvind, lite drygt 4 mil.

Edit: Bild från idag. Notera den vidriga yardsaletröjan som R lyckades kränga på mig.
myspys.jpg ht=400

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
Jag mötte Pelle Hå idag mellan järntorget och hagakyrkan. Såg dig sent, hann inte hälsa. Men vad gjorde du egentligen? Telefon på cykel, vet hut!

Dagens Happy-spotting
Johan A skrev:
> Spottade Skogling i min backspegel idag. Han satt
> då i baksätet. Sen jag käkade lunch med honom
> på Hoo Wah i Sumpan. Det var trevligt. :o)

Jag kan ju för f-n se till Hoo Wah från kontoret. Vad taskiga ni är, jag vill ju också vara med på Happylunch! :(

Skär per nurå!

Tillbaka
Topp