Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Motvind skrev:
-------------------------------------------------------
> Såg en sammetslackad cykel i Örebro idag.

Ha ha ! Det var det ballaste. Undra hur det är gjort. Det var den effekten jag var inne på med underedsmassa och blästersand men det där är ju ballare.

Coolt!

Dagens Happy-spotting
Såg denna cykel utanför jobbet. Jag vet att en Happyit jobbar i samma byggnad som mig, men senast hade han en Stumpjumper FSR. Antingen har han bytt, eller så var det någon annan. Snygg var den i alla fall. Är normalt inte så förtjust i Cannondale, men Rush och Prophet är riktigt snygga.

20080307098_small.jpg ht=416

Dagens Happy-spotting
Vem är det jag ser i Bromma/Ålsten på en vit Fixie (Aero liknande ram...)

Jag såg dig i torsdags i korsningen Åsbacken/Örnbogatan och igår (lördag) såg jag dig i Abrahamsberg, jag hojja efter:) Du körde upp genom Aba och över västerled och in i Åslten/Orrspelsvägen.

Träd Fram!

/V

Dagens Happy-spotting
JojjeM premiärhojjade på sin fixie utanför mitt jobb i fredags. Han såg brydd ut över korgpedalerna, men fram tog han sig då i alla fall ;)

Dagens Happy-spotting
MTB-mannen skrev:
> Vem är det jag ser i Bromma/Ålsten på en vit
> Fixie (Aero liknande ram...)
>
> Jag såg dig i torsdags i korsningen
> Åsbacken/Örnbogatan och igår (lördag) såg jag
> dig i Abrahamsberg, jag hojja efter:) Du körde
> upp genom Aba och över västerled och in i
> Åslten/Orrspelsvägen.
>
> Träd Fram!
>
> /V

Tjena!

I know who it is.. Noll tid över till att svara bara...

Dagens Happy-spotting
Eric W skrev:
> Såg Peter_K dundra ned för Grand Montes på ett
> par kantana härom dagen. :)

Ohhh, min första happy-spottning :) Fast den är väl på sätt och vis OT... Även jag såg Eric W susa runt på GM i söndags. Kul dag, uppvärmningsåket på 2.200 höjdmeter kändes i benen.

Dagens Happy-spotting
Satt och avnjöt en semla på det lokala fiket när någon som liknade Vic började smygtitta in genom sidorutan. Han hade mössa men jag tror att det var den gode Viktor.

Dagens Happy-spotting
Johan A skrev:
> Satt och avnjöt en semla på det lokala fiket
> när någon som liknade Vic började smygtitta in
> genom sidorutan. Han hade mössa men jag tror att
> det var den gode Viktor.

Vad skulle du ta dig till om Bravo stängde?

Senast redigerad av en moderator:
Dagens Happy-spotting
Det är riktigt, jag tittade i fönstret på Bravo, kollade in semlorna men ångrade mig när tåget kom rullande.
Missade dock att du satt där inne, men det borde jag väl räknat med ;-)

Dagens Happy-spotting
Passerade MLarsson idag igen när jag var på väg till jobbet. Som vanlig fixierade han in mot city medan jag trampade på för att komma ut i obyggden.

Dagens Happy-spotting
Jilster skrev:
> Motvind skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Såg en sammetslackad cykel i Örebro idag.
>
>
> Ha ha ! Det var det ballaste. Undra hur det är
> gjort. Det var den effekten jag var inne på med
> underedsmassa och blästersand men det där är ju
> ballare.
>
> Coolt!

Flockad tror jag det heter. Man gör det med någon sorts apparat, min syster gav mig en hårig telefon för något år sen... den är ganska äcklig.

Dagens Happy-spotting
Spottade Timothy på ekelundsgatan. Han gav järnet förbi biluthyrningen och vidare ner mot hvitfeltsplatsen. Såg riktigt svetto ut! Säkert ute och övar upp flåset inför nästa voltaren.

Mvh

-M-

Dagens Happy-spotting
Jag och ett annat gäng såg Markus F på en cykel utanför Max i Sjöstaden. Han kom in å sa hej. Det tycker iaf jag är den mest överraskande spottingen iår!

Dagens Happy-spotting
Markus F skrev:
> Jag ska skaffa mig lösskägg hädanefter.

Kan du inte göra det? Ulltröja, Tweedkavaj, Äppelknyckarbyxor och ett enormt Sheldonskägg!

LOL!!!

Dagens Happy-spotting
Tänkte bara kolla om det är nån här som äger fixien som stod utanför Sophiahemmets Högskola imorse...
Vågat att bara låsa den med vanligt hänglås förresten!

Dagens Happy-spotting
Johan A skrev:
> Markus F skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag ska skaffa mig lösskägg hädanefter.
>
> Kan du inte göra det? Ulltröja, Tweedkavaj,
> Äppelknyckarbyxor och ett enormt Sheldonskägg!
>
> LOL!!!

Jag sparade mitt i en påse ett tag, synd att jag slängde det

Bilagor

• machinepig.jpg
    machinepig.jpg
    5.8 KB · Besök: 34
Dagens Happy-spotting
Vid närmare eftertanke avstår jag nog från lösskägg. Att se ut som en kriminell, rasistisk bågeåkare, alternativt medeltidslajvare, har aldrig varit min pryl.

Dagens Happy-spotting
Jag är flint uppepå så jag har inget val.. (Är trots allt 35) skägget är det dock bara en tredjedel kvar av (har klen haka) .. jag skyller alla mina attribut på mina gener!

Dagens Happy-spotting
Mötte happy-sub9:an Superape på solnavägen i morse. Han såg mycket snabb ut och hade bister uppsyn, verkar grym helt enkelt. Är formen toppad för tidigt?

Dagens Happy-spotting
Äsch, du smörar bara. Segare ben än i morse har jag ju sällan haft. På riktigt alltså. Det kändes bedrövligt, sakta gick det fast benen brann. Fattar inget. Men du såg blixtrande snabb ut! Ska vi byta sub-grupp?

Pesch skrev:
> Mötte happy-sub9:an Superape på solnavägen i
> morse. Han såg mycket snabb ut och hade bister
> uppsyn, verkar grym helt enkelt. Är formen toppad
> för tidigt?

Dagens Happy-spotting
Hej allesammans jag är lite besviken nu, hade ställt upp mig på st eriksplan vid flygbussen med Demo 8an så någon kunde se mig och skriva det här... det gled förbi ett cykelbud på en röd racer och tittade men sen var jag nog osynlig....

Lär nog inte komma med här fler gånger om det inte är någon som kommer till Norge och cyklar.

/Skåningen

Dagens Happy-spotting
Misstänker att jag såg Manji med okänt sällskap studsa uppför Avenyn (GBG) på sin Spec. igår kväll.
Själv satt jag på min halvvägsmonterade gula cross på väg ner samma gata.
Han hoppade bra högt tilsynes utan hjläp i alla falll ;)

Dagens Happy-spotting
Träffade Rikard med familj i vår lilla pulkabacke utanför stugan i Lofsdalen. Först körde han sönder en pulka sen drack vi dåligt kaffe och god morotskaka.

Dagens Happy-spotting
Vet inte om det var en happycyklist, men jag såg en kille på mtb på Runns plogade skridskobanor igår. Det såg halt ut.

//Kristin

Dagens Happy-spotting
Idag hade jag fullt upp med att kisa mot solen och hejja på cuklister.

Först mötte jag en till synes pigg och fräch Mattel.

Inte långt där efter möter jag SuperApe, som ser lite "måndags"-sliten ut tätt följd av glitch. glitch tycktes ha fått vittring på de två först nämda, då han nästan hade tänderna i styrstammen.

Till sist möte jag även Pilen imorse, han såg lika pigg å glad ut som jag kände mig.

Var en skön tur i solen imorse.

Dagens Happy-spotting
Va! Var det bara jag som sliten ut? Tyckte det var småtungt i vinden i morse, trots finvädret. Dubbdäcken måste av...

Har spottat Mlarsson en himla massa gånger nu!

Dagens Happy-spotting
SuperApe skrev:
> Va! Var det bara jag som sliten ut? Tyckte det var
> småtungt i vinden i morse, trots finvädret.
> Dubbdäcken måste av...
>
> Har spottat Mlarsson en himla massa gånger nu!

Kör du fortfarande dubb????? Har du stödhjul också då eller?;-)

Verkar ju vara en happy-intensiv väg det där annars. MLarsson träffar man ju titt som tätt, idag i bästa tempo-pose med händerna tätt ihop i mitten på styret, men Superapan har jag ännu inte hunnit ifatt. Vi borde ju stöta på varandra vilken dag som helst nu.
Sen kanske ni andra som cyklar på de vägarna kan förklara för mig vad som är grejen med 'cykelninjorna'?
Brukar möta ett antal lirare i full cykelburka trots att solen skiner?

Dagens Happy-spotting
Slängde på dubbdäcken i påskhelgen och det funkade, vägarna blev is- och snöfria redan på tisdag em. Ber till Gud om snöstorm i em.

glitch gnällde:

> Kör du fortfarande dubb????? Har du stödhjul
> också då eller?;-)

Tillbaka
Topp