Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Spottade TnT, Harri, Ryddan och två till på
> Ludvikas bästa?? Sushirestaurang.
Spottade jansson99 på samma och enda sushirestaurangen i Ludvika. :)
Markus F skrev:
> Jag bytte två cykelhjul mot morfin igår. Men
> ingen jävel klarar nog av att gissa vem som var
> middagsgäst.
När jag och min vänn satt på t-banan mot nynäshamn för att ta färgan till Visby så spottades 3 stigbusar, ganska säker på att en var Bruse då hann hade en Meta 5.5 med smala High Rollers på. :P
Förutom tre Mera Lera typer, Maria, Lotta och några andra Happyiter jag aldrig lärt mig namnet på (förlåt mig) som tävlade, kom Johrn förbi och snackade på som vanligt, när vi hejjade på HH XC.
Spottade en ensam kolfiber-Trek kl 7 i morse (Lördag) i Nygårdarna när jag var ute på en morgonpromenad besökandes svärföräldrarna i Borlänge. Någon morgonpigg Happyit?
perzzon skrev:
> Jag spottade "SnabelKäse"-bilen några hundra
> meter från mitt hem nu när jag cyklade hem från
> krogen.
> Bor Retaard-arrare i Lunden?
Om de är Retaard-arrare vet jag inte, men det bor Schnabelkäse-folk där iaf :)
Om det är samma Schnabelkäse vi snackar om, men jag antar att det inte finns jättemånga svenska bilar det står flensost på tyska på.. :)
själv såg jag Rippa på Norvelo, var lite orolig att han skulle föreslå att jag skulle följa med honom hem, men han var fullt upptagen med en massa ullgrejer.
Spotted a chap on a mostly white Merckx racer in front of me from Liljeholmen to Västerbroplan, around 11 today. There I took the wrong path on my way to Norvelo, but naturally the same Merckx is parked there when I arrive. Chatted a bit with the bike's English-speaking owner, Timothy I believe.
Someone here?
Spottade Vic utanför stamfiket för en tio minuter sen.
Sen spottade jag MLarsson (måste det ha varit) i korsningen Sveavägen/Kungsgatan i måndags runt 17.00.
mikael_ skrev:
> Jag tror att jag såg mytomspunnen sitta och
> stoppa ansiktet fullt med mat för en liten stund
> sedan, på Restaurang Entré. :)
Minsann! Fler albanovare här alltså. Pluggar, jobbar eller bara lunchar (inte så troligt) du här?
mytomspunnen skrev:
> Minsann! Fler albanovare här alltså. Pluggar,
> jobbar eller bara lunchar (inte så troligt) du
> här?
Jag sitter och exjobbar borta på Maskin, men eftersom det är fräschare mat på albanova brukar jag ta mig en liten promenad dit istället. Så jag bukar se ditt matintagande på daglig basis. :P
Jag spot:ade (stavas det inte så?) Vic på Skeppsbron. Han drog på i ett grymt snabbt tempo på Stadsgården på sin Pana medan han orerade om sina bravader tidigare i sommar. Vid Hammarby sjöstad tycktes hans krafter försvagas, han fick något flackande i blicken och mumlade något om " sjuk moster", " måste avvika" eller något sånt. När jag vände mig om var han spårlöst försvunnen. Aja, krya på dig Vic så ses vi kanske på nåt rejs.
jansson99 skrev:
> Tiki på stationen I Arvika. Han hade missat
> tåget pga. Happysurfning......
Martenshelgen tror jag generellt är en dålig helg för Happyrides. Det är hemvändarhelg, man blir full på lördagskvällen och har skallebank på söndagen. Till på köpet ska man gå på tivolit som har halva priset på denna bakfylledag.
Såg Hedlund vid en busshållsplats i Forsby.Tror att han bangade för kylan(-2) och åkte buss istället.Jag åkte i min firmabuss så Hedlund fattade nog inte vem som vinkade åt honom.
Passerade en möjlig happyit i varselväst och fulcross med skivbromsar i backen upp mot liljeholmsbron på väg söderut vid 9:30-10-tiden, om du undrade vad det var för rödvitt som flimrade till i ögonvrån var det jag i klubbdräkt som passerade på tävlingsmässig cross... ;-) T
Tyckte jag såg Bruses stulna http://happymtb.org/forum/read.php/1/862834 vid Hornstull i Söndags runt 11 tiden. Skurken/cyklisten har jag bara ett vagt signalement på. Så det finns hopp!
Orv stövlade in på mitt jobb idag, det var något oväntat, han hade inte väntat att se mig där heller.. Det tog förövrigt närmare en halvtimmes tjöt innan vi kom vilka vi va..
Morsade på Orv idag när jag cyklade hem från jobbet. Sedan åkte du tydligen bakom mig ett tag för helt plötsligt hörde jag ett "trevlig helg" när du vek av och jag var ofin nog att inte hälsa tillbaka. Så trevlig helg Orv! ;)
bugge skrev:
> Morsade på Orv idag när jag cyklade hem från
> jobbet. Sedan åkte du tydligen bakom mig ett tag
> för helt plötsligt hörde jag ett "trevlig helg"
> när du vek av och jag var ofin nog att inte
> hälsa tillbaka. Så trevlig helg Orv!
Tack! Men visst hörde jag dig säga det när du svängde! Kul att en dagens professor i fysik kan ta för sig trafiken i Uppsala i så hög utsträckning som du gjorde, måste jag säga! (Ja ja ... till er andra, jag vet bugges kapacitet).