fredrikw skrev:
-------------------------------------------------------
> bigmollo skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jilster skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Sen så kan ni värdera hur ni beter er mot
> > > främlingar och nykomlingar hit till forumet.
> > > Sorligt att ni ber någon dra efter hans
> > första
> > > inlägg.
> >
> >
> > Tycker snarare att det är konstigt att klaga i
> > sitt första inlägg.
>
> hur många inlägg ska man behöva skriva för att
> få ha åsikter?
>
> frågan är om det inte borde finnas en övre
> gräns istället, har man skrivit över ett visst
> antal inlägg är man för inkörd och fast i det
> gamla för att kunna bidra till en diskussion om
> förnyelse.
Fan, jag har tid med det här, måste jobba... men som det här forumet fungerar är det svårt att slita sig.
fredrikw, jag tycker att du är ute och cyklar ordentligt.
Visst är de som postar mycket och har varit med ett tag kanske inkörda i fack, men då återkommer vi direkt till att det här ÄR ett välbesökt faktum.
Jag vill påstår att det här forumet inte skulle vara i närheten av lika attraktivt om vi t.ex. inte hade Bigmollos och Mårtens humoristiska inlägg. Själv halkar jag in på trådare som jag aldrig skulle öppna för att jag ser att dessa herrar gjort inlägg. Sen har vi folk med betydligt mer seriös stämpel som Miche, MrHandley och många många fler.
Fel att lägga folk i fack i den här diskussionen kanske, men de som blajar mest, drar ofta med sig de seriösa, ibland långt ifrån subjekten, något som säkert ställer till det när du söker info, men som jag bara diggar till max.
Nej, de mångpostande profilerna har gjort Happy och det stora besöksantalet är enligt min mening att just detta ger det mervärde som gör att forumet saknar konkurrens
/putte
PS Bigmollo & Mårten. Jag vet att ni postar seriösa inlägg också, men det är inte lika kul....