Datorbord till trainer

Sampan

Medlem
Datorbord till trainer
Hej
Jag söker ett lämpligt bord att ställa dator, vattenflaska och dylikt på när jag kör mina trainerpass. Bordet ska placeras framför cykeln och helst vara så högt att framhjulet kommer in under bordet. Är det någon som tips på lämpligt och prisvärt bord?

Datorbord till trainer
Jag kör med strykbrädan och det funkar klockrent. På den har jag iofs bara datorn med Zwift på. Vattenflaskorna har jag på cykeln i flaskhållarna. Jag har en fullsize-strykbräda på egna ben som är högre än cykeln

Fördel med strykbräda: - Billigt, samt slipper köpa dedikerat bord som tar plats samt att strykbrädan sticker ut så den får plats ovanför framdäcket så jag kan nå datorn utan att luta mig alltför mycket.

Nackdel: Fult som fan men hey vinterblekfeta jag sitter ju på hojen i bara cykelbrallor så just utseendemässigt finns det ju andra saker att jobba med om man säger så...

Datorbord till trainer
Jag har en Knotten http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30299485/ vill ma ha den närmre så får man låta bli att montera någon av pinnarna som går mellan benen. Lådorna på fronten kan man dra ut och ställa flaska på, eller en handduk eller nåt.

24518474698_c6086150a5.jpg

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp