Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, jag köpte nyligen en crecsent rask r60 och har nu hunnit prova kompisens heldämpade cykel. Decathlon har en heldämpad cykel för 14990kr, det låter billigt men skulle det kunna duga till en amatör? Vad tycker ni om specen på växel, fälg o dämpare etc.
För de pengarna skulle jag säga att det är bland det vettigaste du kan köpa. Manitou Markhor är väl ansedd som väldigt bra för priset. Bakdämparen vet jag inget om. Vikten på cykeln är mycket bra för priset.
Förutsatt att det är en XC-cykel du ska ha känns den mycket vettig.
Verkar vara väldigt mycket cykel för pengarna när jag kollar specen. Googla lite recensioner på nätet är mitt förslag. Decathlons hojjar nämns lite då och då på Happyride i positiva ordalag. Känns som dom kommer smygande med bättre o bättre cyklar?
Har nog faktiskt testat en sådan eller en snarlik i varje fall. Körde den en helg och den är absolut XC o kanske lite gammaldags i geometrin som ngn sa men det behöver inte betyda att den är dålig om den används till det den är till för. Byggkvalitén är det inga fel på. Har cyklat på många Decathlon-hojar o för priset är det svårt att hitta ngt bättre.