Den lilla [Julhälsningstråden]

Aron

Inventarie
julhalsning_2014.jpg

(Foto: Aron Gooch - På Signalberget med utsikt över Erstaviken, Tyresö och vidare ut mot skärgården - Januari 2014)

God Jul & Gott Nytt År
Vi på Happyredaktionen hoppas att ni alla får fina helger tillsammans med era nära och att 2015 bjuder er på fantastiska cykelupplevelser!

/Jonas, Oskar, Aron, Anders, Fredrik, Katrin, Bengt, Björn, Rikard, Martin, Hanna, Johan & Joakim

Vill du också skicka en julhälsning? Fyll gärna på med din hälsning i denna tråd.

Senast ändrad:
God jul alla glada vänner på Happy.

Jag har idag fått min julklapp, jag har blivit farfar till två tvillingar.
En kille och en tjej, mina framtida cykelkompisar.

Stewe skrev:
-------------------------------------------------------
> God jul alla glada vänner på Happy.
>
> Jag har idag fått min julklapp, jag har blivit
> farfar till två tvillingar.
> En kille och en tjej, mina framtida cykelkompisar.

Åh, man får gratulera!
Som mor till tvillingar säger jag bara......ta med barnbarnen ut och cykla, deras mor behöver vara ensam ibland! ;-)

Ja det har varit ett fint cykelår.
Ser fram emot nästa som säkerligen kommer bjuda på många fler cykeläventyr

God jul och Gott Nytt år önskar jag alla underbara happyiter.

Aron: Varför byta namn (trådrubrik) från "Den stora Julhälsningstråden" till "Den lilla Julhälsningstråden"?
Vill du inte att denna tråd ska få bli stor? Är den reserverad till att endast förbli liten? Tycker det är en väldigt negativ inställning isåfall, att du efter några få inlägg plötsligt bestämmer dig för att tråden går från stor till liten... :( Dåligt med tålamod? Den stressade iPhone-generationen?? Är du lesen och snel?

God Jul och Gott Nytt År alla cykelvänner! =;-)

Feliz navidad från Fuerteventura. Sitter och väntar på flygbussen hem nu efter en lite kall vecka. Skall faktiskt bli helt ok att komma hem och fira jul i riktigt ruskväder. Såg nyss ett par på väg att hämta ut hyrcyklar. Såg iofs lite mysigt ut...

Tillbaka
Topp