Den sämsta cykelprylen!

mats

Ny medlem
Den sämsta cykelprylen!
För min del är det VDO C15+ som är ologisk och totalhavererade efter mindre än 2 års användande. Har tidigare kört med Sigmas cykeldatorer som är betydligt billigare och mer användarvänliga. - att VDO är en stor batterislukare. Det var inte min mening att misskredisera VDO som märke, vet om att de har bra bilsterio.

Den sämsta cykelprylen!
för mig är det VDO MC1 som hade en räckvid på 50 cm och funkade inte med sladd. Den tappade jag dessutom på roslagsleden. Skitpryl.

Den sämsta cykelprylen!
SIGMA är grymt bra. Jag har en SIGMA TARGA och den håller efter 3,5 år. Förutom att någon hade pajat kabeln för skoj skull för 2 år sedan.

Den sämsta cykelprylen!
Jag tycker min 7" DVD-spelare med inbyggd pulsmätare mest ligger i en låda...Skämt och sido så är nog pulsmätaren en av mina "sämsta" prylar. Inte för att den är dålig, utan för att jag aldrig behövt den.

Den sämsta cykelprylen!
Såg en pryl häromdan som kan komma med i denna kategori: En sadelstolpe kombinerat med pump. Pumphandtaget sitter längst ner på stolpen medan munstycket sitter alldeles nedanför sadelfästet. För att kunna använda den på ett hjul måste den dels tas ut helt ur ramen, dels måste sadeln tas av förattkunna föra in det mellan ekrarna och komma åt ventilen.

/Eric.

Den sämsta cykelprylen!
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> ISIS vevlager...
>
> /Leo
>
>
> ------------------------------------
> ...man lever bara en gång...

oh crap! tror det är sådan jag har på min nya Kona :( fast det är nog inte hela världen :P

Den sämsta cykelprylen!
MAnitou Stance Flow-gaffeln! Sämre skit får du leta efter! Den funkar inte som en gaffel ska!
Och det gällde tydligen inte bara mitt ex...

Den sämsta cykelprylen!
VDO gör mätare till bilar också.
Inte är det skit, skit till den som säger att det är skit!

334_hastighetsm2.jpg

Den sämsta cykelprylen!
Någon version av gamla XT vevpartiet (inte Hollowtech II mao). Spindeln var fastnitad på vevarmen och blev precis så glappt att det började knaka något djävulskt om det och det gick inte att göra något åt det!! Tror ni man blåste en packning, eller?? Kom till en uppförsbacke, ställde sig upp och tryckte på och "knäpp, knirk, knäpp, knirk...." DOH!!!!!

Den sämsta cykelprylen!
Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det? Det är väll inne med SS Ville ;)

SS är ingen innegrej, det är bara flugor som är innegrejjer....

Är det BO

Tillbaka
Topp