Det blev en Fatbike

MathiasJ

Aktiv medlem
Det blev en Fatbike
Hej alla. Har sålt min 27.5+ ht och tänkte skaffa en till fatbike när frun pantar på min onone fatty och har kollat på cube nutrail 1500€ på erbjudande men vad finns i motsvarande pris ungefär med framfjädring?🤔

TurboYngve

Ny medlem
Det blev en Fatbike
Hej allesammans! Åks det fortfarande fatbikes? Jag är grymt sugen att inhandla en för mestadels bikepacking. Där de förmodligen kommer bli väldigt varierande underlag. Har ingen aning om jag är rätt ute eller om jag skulle gilla det. Tänker därför att jag kanske kan få en liten knuff här.

Lars.E

Aktiv medlem
Det blev en Fatbike
Hej allesammans! Åks det fortfarande fatbikes? Jag är grymt sugen att inhandla en för mestadels bikepacking. Där de förmodligen kommer bli väldigt varierande underlag. Har ingen aning om jag är rätt ute eller om jag skulle gilla det. Tänker därför att jag kanske kan få en liten knuff här.

Självklart åks det fortfarande fatbike. Om det passar dig vet du först när du provat. Vissa gillar det. Vissa gillar det inte.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer