Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
precis hemkommen från 2 v i thailand, koh lanta rättare sagt, träffade där på ett par britter, som var där och letade mark att köpa, för att starta en dh vinter resort.
schysst tänker jag, men skulle inte vilja gräva där med tanke på alla ormar dom har:)
Gött, bara o hoppas det blir av :) var där för ett par år sedan o gick runt lite i "djungeln" o bergen o drömde om va gott de hade varit o fara runt me hojen =) bara o hoppas de fixar nån typ av lift, kan bli varmt me pushbike =)
Ormarna försvinner oftast innan du ens hinner se dem,
om man inte överraskar dem i något trängt läge,
typ den jag hittade inkrupen i kajaken för ett tag sen.
Jag och en kompis hade bokat in en downhill/freeride-tur i Chiang Mai för ett tiotal år sedan. Men det blev inställt då organisatörens fru började få värkar. (Samma fru som skulle skjutsa oss upp på berget.)
Så det blev inget med det. Men cyklarna såg bra ut...
I Chiang Mai finns det ju numera lite mer punktliga företag för guidade utförsturer. Däremot ser cyklarna inte så bra ut annat än möjligtvis på hemsidan. Dock fostrande för en glad amatör som jag, och en femhundring för en heldag med guide och lunch är inte så illa.
Och med tanke på hur vanliga vägar kan se ut efter regnperioder så skulle jag tveka lite inför tanken att preparera spår.