Di2 eller inte?

Di2 eller inte?
Ahh, då förstår jag!
GoranS sa:
julgus sa:
Låg kadens är tufft för benen, det är väl ingen nyhet - eller vad har jag missat?
GoranS sa:
Däremot upplever jag att det i sig snarare mördar benen än sparar dem.
Inlägget jag citerade sade att varierande kadens sparar benen. Jag beskrev min upplevelse där jag varierar kadensen och min upplevelse att de delarna när variationen ger låg kadens inte sparar mina ben (upplevelse; har inga noggrannareundersöknibgar gjorda). Sen var förvisso variationens utformning specificerad. Kan ju varit variation inom det högre kadensregistret dom avsågs.

Di2 eller inte?
Tänk att en över 4 år gammal trådstart fortfarande kan väcka så mycket känslor. Vad kör vi nästa vecka, ett varv till med eller mot skivbromsar?

Di2 eller inte?
Raggamuffin sa:
Det finns olika grader i helvetet. Vad är låg kadens? 70, 40?
Räknade bakvägen ut att jag i fjol uppför den branta delen av Punta Veleno snittade runt 26 varv/min (tror jag det var). Skulle tro att det är mitt personliga bottenrekord, åtminstone på en lite längre stigning.

Senast ändrad:
Di2 eller inte?
NLC sa:
Tänk att en över 4 år gammal trådstart fortfarande kan väcka så mycket känslor. Vad kör vi nästa vecka, ett varv till med eller mot skivbromsar?
Tycker det var länge sedan vi hade någon riktigt ordentlig Campa-Shimano-fajt. Kanske skulle kunna pigga upp i höstmörkret!?

Senast ändrad:
Di2 eller inte?
GoranS sa:
NLC sa:
Tycker det var länge sedan vi hade någon riktigt ordentlig Campa-Shimano-fajt. Kanske skulle kunna pigga upp i höstmörkret!?

Mekaniska mot elektroniska har väl fortfarande en fight då elektroniska inte vunnit - än.

Men Campa har väl helt enkelt förlorat vid det här laget så där är det är färdigt - tyvärr.

Di2 eller inte?

Bilagor

• 140796_250x250.jpg
    140796_250x250.jpg
    10.3 KB · Besök: 22
Di2 eller inte?
Raggamuffin sa:
GoranS sa:
NLC sa:

Mekaniska mot elektroniska har väl fortfarande en fight då elektroniska inte vunnit - än.

Men Campa har väl helt enkelt förlorat vid det här laget så där är det är färdigt - tyvärr.

Så lät det redan för 10 år sedan. Och 20 år sedan...

Di2 eller inte?
Drosa sa:
Raggamuffin sa:
GoranS sa:
NLC sa:

Så lät det redan för 10 år sedan. Och 20 år sedan...

Måste varit tidiga modeller av Di2.

Klart att campa har sitt lilla hörn av marknaden, men det är så litet att rösterna inte ens är rebelliska längre.

Tillbaka
Topp