Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mini_me sa:Mr_H_G_Superman sa:Grattis till alla cyklande jugårdare!
Jag hade gärna sett att Hammarbys cykelsektion levde. Det är ju faktiskt Bajens framgångsrikaste sektion genom tiderna med 51 SM-guld.
Där skulle man ju lätt vara med!
Den finns. Eller i alla fall typ....på väg att bli en sektion framöver, beroende på vilket engagemang medlemmarna visar.Där skulle man ju lätt vara med!
Varför ska du ens kommentera?Varför skulle man vilja cykla för en huliganförening?
Har du träffat på många huliganer inom cykelsporten?Varför skulle man vilja cykla för en huliganförening?
Åas, gör man reklam för en organisation som bejakar våld så är det ju ett suspekt beteende. Eller skall vi börja cykla runt i al-Qaida kläder och tycka att det är normalt?Har du träffat på många huliganer inom cykelsporten?
Som fd huligan så tycker jag sånt där snack är otroligt löjligt.Åas, gör man reklam för en organisation som bejakar våld så är det ju ett suspekt beteende. Eller skall vi börja cykla runt i al-Qaida kläder och tycka att det är normalt?
En sak att kombatanterna har sin uniform på slagfältet, att de drar till civilicerade sammanhang klädda i uniform tillhörande en våldsbejakande sekt är en eskalering och ett försök att utöka slagfältet.
Men otroligt märkligt att föreningar promotar användande av pyroteknik på läktarna. Det kan ju bara sluta på ett sätt. Nu senast kastade AIK-klacken en bengal mot MFF-klacken, som sedan kastade tillbaka den och matchvärdar skadades.Sen så är det ju inte själva idrottsföreningarna som bedriver huliganismen…..
Vart hittar du att föreningarna promotar användandet av pyro?Men otroligt märkligt att föreningar promotar användande av pyroteknik på läktarna. Det kan ju bara sluta på ett sätt. Nu senast kastade AIK-klacken en bengal mot MFF-klacken, som sedan kastade tillbaka den och matchvärdar skadades.
AIK Fotboll har sedan en lång tid tillbaka ett årsmötesbeslut om att bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher. Källa.Vart hittar du att föreningarna promotar användandet av pyro?
Vill iofs inte försvara packet men om man läser det som fan läser bibeln så promotar föreningen inte användandet av pyro utan de bejakar utvecklingen av en legalisering av pyroteknik, sen att det i förlängningen är i princip samma sak lägger jag ingen värdering i.AIK Fotboll har sedan en lång tid tillbaka ett årsmötesbeslut om att bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher. Källa.
Har sett liknande på andra ställen.
Måste ju inte betyda att dom promotar användandet av pyro men används det på rätt sätt, i tifon, så ser jag inte problemet.AIK Fotboll har sedan en lång tid tillbaka ett årsmötesbeslut om att bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher. Källa.
Om du kollar lite mer noga så handlar det om att legalisera genom att använda sk kall pyroteknik, att att sätta upp säkra zoner på läktaren där pyroteknik är tillåtet eller på annat sätt få till ett sätt att hantera pyroteknik som myndigheterna kan godkänna.AIK Fotboll har sedan en lång tid tillbaka ett årsmötesbeslut om att bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher. Källa.
Jag tycker det är tämligen tråkigt när domaren behöver försena eller avbryta matcher pga rök på arenan. Misstänker att det blir samma med "kall pyroteknik".Om du kollar lite mer noga så handlar det om att legalisera genom att använda sk kall pyroteknik, att att sätta upp säkra zoner på läktaren där pyroteknik är tillåtet eller på annat sätt få till ett sätt att hantera pyroteknik som myndigheterna kan godkänna.
De har redan meddelat att de skall analysera bildmaterialet från matchen. Enligt de bilder jag sett, så skall det inte vara några problem att identifiera idioterna.Hör av dig till MFF, SvFF eller polisen som gärna vill få all hjälp de kan.
Visst är det så och alla som kastar en bengal mot andra gör ju något straffbart, men jag gissar att det är den som börjat kastandet som både kan åka på allmänfarligt och uppvigling, så det är intressant att få veta hur det började och det vet ju tydligen du.De har redan meddelat att de skall analysera bildmaterialet från matchen. Enligt de bilder jag sett, så skall det inte vara några problem att identifiera idioterna.
Händelsen tror jag alla är överens om, men var inte svar på frågan som ställdes.F.ö skönt att du valde att plocka ut den delen i texten men valde att bortse från där dom tar avstånd från händelsen ??
Är så klart en partsinlaga, men:Visst är det så och alla som kastar en bengal mot andra gör ju något straffbart, men jag gissar att det är den som börjat kastandet som både kan åka på allmänfarligt och uppvigling, så det är intressant att få veta hur det började och det vet ju tydligen du.
Det du hänvisar till beror ju lite på hur man tolkar det och som det framgår så gäller det kall pyro.Händelsen tror jag alla är överens om, men var inte svar på frågan som ställdes.
Nej, och därför vore det tråkigt om den kopplas till föreningar som de flesta förknippar med huliganism. Då stänker det även på cykelsporten.Har du träffat på många huliganer inom cykelsporten?
Kan nog vara det löjligaste jag läst här på HappyNej, och därför vore det tråkigt om den kopplas till föreningar som de flesta förknippar med huliganism. Då stänker det även på cykelsporten.
Det kanske bara är jag som tolkar "bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher" som att klubben tycker att pyro är något bra. Jag tycker det är dåligt när arenorna dränks i rök och att pjäserna sedan kan användas som artilleri.Det du hänvisar till beror ju lite på hur man tolkar det och som det framgår så gäller det kall pyro.
Du får självklart tolka det hur du vill och där är vi tydligen väldigt olika.
Att föreningarna skulle promota nåt som kan betyda dryga böter och förlorade poäng känns, i mina ögon, väldigt konstigt.
Det är nog inte bara du. Det gäller nog många fler som läser årsmötesprotokoll som någon från familjeliv läser Aftonbladet.Det kanske bara är jag som tolkar "bejaka utvecklingen av en legalisering av pyroteknik i samband med fotbollsmatcher" som att klubben tycker att pyro är något bra. Jag tycker det är dåligt när arenorna dränks i rök och att pjäserna sedan kan användas som artilleri.
Har inte läst årsmötesprotokollet, utan hänvisar till inlägget på webbsidan.Det är nog inte bara du. Det gäller nog många fler som läser årsmötesprotokoll som någon från familjeliv läser Aftonbladet.
Jag vet inte vad du råkat läsa så jag kan inte säga om just det är bra eller dåligt skrivet. Det jag vet, eftersom jag är medlem och följer klubben och frågorna rätt noga, är att AIK Fotboll är emot dagens olagliga användning av pyroteknik som leder till en massa dåliga saker. Däremot anser man både som förening och bolag att pyroteknik rätt använt kan vara stämningshöjande och därför är man för en förändring av användande och regelverk så att det om möjligt går att få till det på ett bra sätt.Har inte läst årsmötesprotokollet, utan hänvisar till inlägget på webbsidan.
Du uppfattar alltså uttalandet som att klubben tycker att pyroteknik är dåligt???
Jag har både sett och läst mer än tillräckligt om bengaler senaste tiden. Är det något nytt eller speciellt i länkarna får du gärna berätta.
Det är väl fredag? Fredagar ska vi tjaffsa om något en majoritet av oss har noll intresse/kunskap om. Idag är det läktarkultur. Nästa fredag? Offentliga upphandlingar kanske?Kan du igen förklara vad det har med cykling att göra?
Åhh! Jag längtar till nästa fredag! Jag har massor anledningar att rasa över vissa myndigheters sätt att hantera upphandlingsprocessen. Det kommer bli en toppenfredag!Det är väl fredag? Fredagar ska vi tjaffsa om något en majoritet av oss har noll intresse/kunskap om. Idag är det läktarkultur. Nästa fredag? Offentliga upphandlingar kanske?
Välkommen till Norrtälje CK.Just idag skulle det kännas bra att cykla i en AIK-tröja.