...Måste bara få säga att jag från början var helt övertygad om att detta var ett skämt...
Så till vida att någon av denna stora cyklistfamilj med ett annat alias klev in med ett ämne som han/hon visste skulle få varje normalt begåvad cykelälskande svensk med sunda värderingar att gå i taket.
Litegrann för att man vet att denna reaktion skulle komma och sedan be alla sätta sig ner i båten igen när man då förklarat att man ökat hjärtslagen på dem i ett omtänksamt syfte för att leva längre, typ motion när man ej kan cykla eller nå't. (lång mening men jag tror att ni förtår vart jag vill komma)
På tal om exemplet med båten ovan i tråden.
Tänk er att i ett mycket seriöst forum, fyllt av trevliga båtälskande människor kliva in och fråga om hur man förändrar identitet på en motorbåt på enklaste sätt.
Var sitter chassinumret?, kan det slipas bort?, enkelt byta stripes för att göra den mindre igenkännbar, enkelt måla om aktersnurra med snabbtorkande färg, kan man färga ett tygkapell i tvättmaskin? mm, mm. Den stod ju ändå bara där på trailern och skräpade.
Nu säger jag INTE att jag menar att Addict... ställde motsvarande frågor i cykelsammanhang men ni förstår säkert hur sådana frågor skulle få majoriteten av medlemmarna att skrika för rättvisa, låta piraten gå på plankan, hänga i masten, släppa ner i vattnet bakom en backande finlandsfärja mm.
Alltså fullt jämförbart med det första kryptiska inlägget här och de fullt förståeliga reaktionerna som följde efteråt. Jag var alltså helt övertygad om att denna (som jag trodde) skämtare skulle avbryta denna reaktion genom att så att säga ge sig till känna med sitt humoristiska tilltag.
Sedan kan man ju prata humor och vad som är kul och inte men det är ju en helt annan sak.
Jaja, totalt oviktigt inlägg i denna tråd men "detta var mina tankar i ämnet".