Din tid på en favoritsträcka?
Blev inspirerad av någon som hade som 2008 cykelmål att "cykla Alp d'Huez i under 1 timme". Det finns säkert många här som inte är på Alp d'Huez allt för ofta, men däremot cyklar i Sverige då och då...
Har ni någon definerat sträcka som ni bruker ta tid på? Som andra kan jämföra med? Tänkte man kunde skriva: sträckans namn och beskrivning, definierar start-slut, distans och din tid.
Efter dagens cyklande hem från jobbet blir det då ungefär så för min del:
1. Pålamalmsträckan på Södertörn, börjar med Rosenhillsbacken och sen lite kuperad hela vägen
2. Start: Rosenhill Kafé, slut: macken i Tungelsta (fika möjligheter vid start och mål!)
3. Distans enligt min dator: 16.42 km
4. Min tid idag 26.42 minuter
Inga illusioner att tiden inte kommer slås, tyckte bara det kan vara roligt att jämföra!
Så - vad har ni för tempoloppsträckor?
/Toni
Har ni någon definerat sträcka som ni bruker ta tid på? Som andra kan jämföra med? Tänkte man kunde skriva: sträckans namn och beskrivning, definierar start-slut, distans och din tid.
Efter dagens cyklande hem från jobbet blir det då ungefär så för min del:
1. Pålamalmsträckan på Södertörn, börjar med Rosenhillsbacken och sen lite kuperad hela vägen
2. Start: Rosenhill Kafé, slut: macken i Tungelsta (fika möjligheter vid start och mål!)
3. Distans enligt min dator: 16.42 km
4. Min tid idag 26.42 minuter
Inga illusioner att tiden inte kommer slås, tyckte bara det kan vara roligt att jämföra!
Så - vad har ni för tempoloppsträckor?
/Toni