Berk
Aktiv medlem
diskussioner och ton
Menar du att vi ska kategorisera medlemmar?
Ja, ville just skriva samma. Man kan diskutera nästan allt på Happy, men inte politik och kategorier.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att vi ska kategorisera medlemmar?
Det finns ju redan två. Cyklar och icke cyklar.Varför diskuterar vi aldrig kategorier här på Happy?![]()
Nej nej, ”planande stålramar” och ”alla andra ramar”.Det finns ju redan två. Cyklar och icke cyklar.
Det är klart sedan länge. Forumet består av idoter. Tidigare var det två kategorier; svetton och fetton, men gränserna har suddats ut mer och mer så övergången till en kategori enligt fg mening har väl varit ganska odramatisk.Menar du att vi ska kategorisera medlemmar?
Underkategorierna var fetto-svetto, svetto-fetto och pretto-svetto (inte någon som identifierade sig som pretto-fetto tror jag) vad jag minns.Det är klart sedan länge. Forumet består av idoter. Tidigare var det två kategorier; svetton och fetton, men gränserna har suddats ut mer och mer så övergången till en kategori enligt fg mening har väl varit ganska odramatisk.
Kalla mig idot men jag känner mig nog mest som ett pretto-fetto.Underkategorierna var fetto-svetto, svetto-fetto och pretto-svetto (inte någon som identifierade sig som pretto-fetto tror jag) vad jag minns.
Och blinkmonglon? Men det kanske är som med annat. Alla känner ett blinkmonglo, men ingen vill erkänna att man är ett.Det är klart sedan länge. Forumet består av idoter. Tidigare var det två kategorier; svetton och fetton, men gränserna har suddats ut mer och mer så övergången till en kategori enligt fg mening har väl varit ganska odramatisk.
Idot.Kalla mig idot men jag känner mig nog mest som ett pretto-fetto.
Nja, jag tycker det oftast är en ganska trevlig stämning här på forumet!Forumet består av idoter
Pretto-fetton är/var dom finaste.Kalla mig idot men jag känner mig nog mest som ett pretto-fetto.
Som jag sa, forumet består av idoter.Nja, jag tycker det oftast är en ganska trevlig stämming här på forumet!
Jag blir inte ens pikad, retad eller allmänt driven med bara för att jag håller på AIK.![]()
Lampremannen?Pretto-fetton är/var dom finaste.
Jepp! Sluta genast med de dumheterna.Bättre att inkludera än att exkludera (blev jag politisk nu?). :)
Nja, jag tycker det oftast är en ganska trevlig stämning här på forumet!
Jag blir inte ens pikad, retad eller allmänt driven med bara för att jag håller på AIK.![]()
Det brukar vara så, idioter emellan.Nja, jag tycker det oftast är en ganska trevlig stämning här på forumet!
Ni stackare behöver inte mer elände än vad ni redan genomlider.Jag blir inte ens pikad, retad eller allmänt driven med bara för att jag håller på AIK.![]()
Ja i den här tråden håller vi strikt på att inte fluktuera mellan olika ämnen.Ett förslag i all vänlighet är att hålla AIK-diskussioner till den för hockeytramsande dedikerade tråden.
Förvisso har du en poäng. Men med tanke på att det finns en tråd som så exceptionellt väl passar för hockeytramsande tänkte jag att det vore synd att inte samla allt detta på samma plats s.a. det blir lättare för hockeytramsörer att hitta godbitarna.Ja i den här tråden håller vi strikt på att inte fluktuera mellan olika ämnen.
Jag trodde AIK var en fopollsklubb?Ett förslag i all vänlighet är att hålla AIK-diskussioner till den för hockeytramsande dedikerade tråden.
Fint att se att du är tillbaka <3Blev tipsad av @kais01 om tråden och kände att jag ville svara lite snabbt:
Det var inte bara att jag lade för mycket tid på
Happy som gjorde att jag raderade kontot, utan också att jag tyckte att det faktiskt var en rätt tråkig ton och en hel del hån. En del av den tråkiga tonen stod jag säkert för själv, men jag var nog aldrig hånfull. Jag har alltid försökt stå upp för det jag tycker är bra värderingar, och har svårt att hålla mig ifrån att svara och driva diskussioner in i kaklet.
Det är något som jag arbetar med varje dag, att ta ett chill pill och acceptera att vissa människor helt enkelt är… oförbätterliga. Jag önskar fortfarande fler glada tillrop och färre kritiska tråkkommentarer på Happy. Och jag tycker för övrigt att det är synd att SCF jagar sina licenstagare men jag har fått fin hjälp av dem nu när jag startat upp Kungsbackacyklisten på nytt. Så inte svartvitt där.
Och nu är jag ju här igen då. Det här gick ju sådär bra. Men jag kan ju dela en bild på senaste cykeln när jag ändå skriver. Inga nyheter för @HåkanC och några till, ursäkta upprepning för er del.
Puss och kram.
Visa bilaga 804069
Vi håller tummarna, men du bör nog beställa före fredag med en så tajt tidsram.
fopollsklubb?Jag trodde AIK var en fopollsklubb?
Jag har inget emot att det diskuteras i fjollbollstråden heller.Jag trodde AIK var en fopollsklubb?
Varför diskuterar vi aldrig kategorier här på Happy?![]()
Ja! Varje tråd spänner redan över en handfull kategorier. Räcker inte det?Nu tycker jag att vi ska behålla den goda tonen i tråden![]()
Är det verkligen happykorrekt?Nu tycker jag att vi ska behålla den goda tonen i tråden![]()
Men AIK är ju dåliga på mer än hockey?Ett förslag i all vänlighet är att hålla AIK-diskussioner till den för hockeytramsande dedikerade tråden.
Men vi är bra på Brottning!Men AIK är ju dåliga på mer än hockey?
Jag trodde det var blottarbosses gren.Men vi är bra på Blottning!
Det är därför det inte går så bra med fotbollenMen vi är bra på Brottning!
SuperBosse!Jag trodde det var blottarbosses gren.
Nästa år..Då händer det!Det är därför det inte går så bra med fotbollen
Lär bli många röda kort i alla fall om ni sätter in de duktiga spelarna. Alltså brottarna.Nästa år..Då händer det!
Jo iofs, men fopållsklubben kommer från Skjövde, inte Schellefte.Jag trodde AIK var en fopollsklubb?
Nja, jag tycker det oftast är en ganska trevlig stämning här på forumet!
Vi borde uppmana TS att skriva en bok om tråden: ”Från hat till hat”.Nu borde kanske TS döpa om tråden till:
"-Här stryker vi gubbar medhårs-tråden"
![]()
Jaha ja, där ser man. Men det handlar hur som haver om ett gäng halvvuxna getingklädda individer som slåss om nån sorts boll? Vad nu det ska va bra för.Jo iofs, men fopållsklubben kommer från Skjövde, inte Schellefte.
Folk som är rädda för verklighetens bistra sanning att de kan ha fel, är den typ av människor som ignorerar och blockar folk. Oftast är det de själva som kommer med de vildaste gissningarna men ändå går hårdast fram mot för de främmande påståenden, utan sakliga motargument eller någon form av sund eller konstruktiv oenighet. De får sedan medhåll av ett par vapendragare som tillsammans skapar en falsk känsla av konsensus för att förtrycka åsikter de inte förstår sig på.skulle aldrig ignorera nån, folk ska väl uppföra sej så pass bra att man inte ska behöva de?
sen finns de ju dom som skryter om sin långa ignore lista också. filterbubblan.
Folk som är rädda för verklighetens bistra sanning att de kan ha fel, är den typ av människor som ignorerar och blockar folk. Oftast är det de själva som kommer med de vildaste gissningarna men ändå går hårdast fram mot för de främmande påståenden, utan sakliga motargument eller någon form av sund eller konstruktiv oenighet. De får sedan medhåll av ett par vapendragare som tillsammans skapar en falsk känsla av konsensus för att förtrycka åsikter de inte förstår sig på.
Jag håller med TS då det var anledningen till att jag slutade hänga här för många år sen. Det fanns ett litet gäng som förstörde för alla andra med en elitistisk inställning utan vare sig intelligens eller saklig kunskap men ändå skulle det hånas.
Så fort jag kom tillbaka till forumet möttes jag av EXAKT samma sak. Folk får gärna ifrågasätta och komma med motargument men rena förnedrande gliringar och hån utan sakliga argument är ju på sandlådenivå.
Det är alltid några puckon som drar ned snittet på ett forum.