dk bike hjul, något att ha?

Sloffy

Medlem
Hallå gott folk!
Jag håller på och kikar på nya kolfiberhjul och får upp dk bike som reklam. Någon som har testat hjul från dom? De är ju snygga och väldigt prisvärda enligt mig samt med ett showroom i Danmark. https://dkbike.dk/sv

Jo, det verkar väl fint, men kinanav och kinafälg. Bättre att berätta vad det är för grejor än satsa på den % som inte förstår att det är random kina?

• Sapim ekrar och bröstvårtor

Jag övervägde det för en stund. men
1749456406066.webp

funkar inte för mig. Skriv -500 kr med logo istället.

Jo, det verkar väl fint, men kinanav och kinafälg. Bättre att berätta vad det är för grejor än satsa på den % som inte förstår att det är random kina?

• Sapim ekrar och bröstvårtor

Jag övervägde det för en stund. men
Visa bilaga 773579

funkar inte för mig. Skriv -500 kr med logo istället.
Tittade på ett av testerna.
DT350 är kanske Taiwan-nav. Men annars är det automatöversättning. Verkar ju vara en befintlig firma iaf, adressen ligger inte i ett sommarstugeområde…

Tittade på ett av testerna.
DT350 är kanske Taiwan-nav. Men annars är det automatöversättning. Verkar ju vara en befintlig firma iaf, adressen ligger inte i ett sommarstugeområde…

DT var väl extra ej specat pris om jag inte inte missförstod? Hänger inte inte upp mig, så mycket, på maskinöversättning men på 500 för ingen logo.

DT var väl extra ej specat pris om jag inte inte missförstod? Hänger inte inte upp mig, så mycket, på maskinöversättning men på 500 för ingen logo.
Inte jag heller och har inte ens tittat på priserna. TS bör nog ha i beräkning att 1 DKK kostar kring 1,5 SEK när prisvärdheten skall beräknas.

Tillbaka
Topp