Dopingtråden

Dopingtråden
Azog sa:
ohellstrom sa:
Speaking of, julafton med svärföräldrarna i år... :D

Ooh, vilken möjlighet. Frågan är bara hur långt du vågar gå utan att ta med en varm sovsäck? ;-)

Jag tar risken... med två barnbarn på kontot har jag en stark förhandlingsposition. När jag är färdig med att anklaga Bjørn Dæhlie för EPO så fortsätter jag med norsk matkultur. Det brukar bli så bra så :)

Dopingtråden
ohellstrom sa:
Azog sa:
ohellstrom sa:

Ooh, vilken möjlighet. Frågan är bara hur långt du vågar gå utan att ta med en varm sovsäck? ;-)

Jag tar risken... med två barnbarn på kontot har jag en stark förhandlingsposition. När jag är färdig med att anklaga Bjørn Dæhlie för EPO så fortsätter jag med norsk matkultur. Det brukar bli så bra så :)

Brunost och lutfisk? Hur illa det än är så är det iaf bättre än EPO...

Dopingtråden
Bengt-re sa:
ohellstrom sa:
Azog sa:
ohellstrom sa:

Vet du vad de här våfflorna och grädden behöver? Creme fraiche! Är man uppväxt på sånt (iförd en kliande lusekofta) behöver man då fan ingen dopning, att bli härdad kallas det.

Dopingtråden
AX3L sa:
Bengt-re sa:
ohellstrom sa:
Azog sa:
ohellstrom sa:

Vet du vad de här våfflorna och grädden behöver? Creme fraiche! Är man uppväxt på sånt (iförd en kliande lusekofta) behöver man då fan ingen dopning, att bli härdad kallas det.

Try fryspizza och pulversås... de blir verkligen jättesura om man påpekar att de "äter som ett fattigt land". Ja, jag är en irriterande jävel.

Dopingtråden
ohellstrom sa:
AX3L sa:
Bengt-re sa:
ohellstrom sa:
Azog sa:
ohellstrom sa:

Try fryspizza och pulversås... de blir verkligen jättesura om man påpekar att de "äter som ett fattigt land". Ja, jag är en irriterande jävel.

Besök valfritt köpcentrum på svenska sidan gränsen och du får en väldigt tråkig bild av Ole Norman.

Dopingtråden
ohellstrom sa:
AX3L sa:
Bengt-re sa:
ohellstrom sa:
Azog sa:
ohellstrom sa:

Givet matpriserna är väl medelfleksnes fattig.

Dopingtråden
Folk som pratar så klämkäckt har alltid något mörkt att dölja. Misstänker många Fritzl-källare och mänskliga tusenfotingar i väst.

Senast ändrad:
Dopingtråden
- Dom räknar konstigt
- Dom har höga skatter
- Dom har inga bra fotbollsspelare
- Dom har inga bra ishockeyspelare
- Dom stavar konstigt
- Kort sagt: dom är konstiga

/Fedde

Dopingtråden
LöL. Brunosten kan dom behålla!

Bilagor

• Screenshot_20161210-171511.png
    Screenshot_20161210-171511.png
    44.5 KB · Besök: 32
Dopingtråden
Eveningstar sa:
me.I.am sa:
Så.
- Dom äter dålig mat.
- Dom är inte så noga med dopingregler.
Fler särdrag för den norska rasen?
Från senaste Pisa:
Norge har signifikant högre resultat i läsförståelse än Sverige.
Eleverna i Norge presterar signifikant högre resultat än Sverige i matematik.

Jaja, men detta berör väl främst (den ständigt bespottade kategorin) "dagens ungdom".

Vi surgubbar som sitter här gick ju i svensk skola för "längesen"... DÅ fick man minsann lära sig både läsning och pluttifikationstabellen!

Dopingtråden
Det har hävdats att det var UPS som skötte transporterna med dopingtesterna under London-OS. De kördes i vanliga UPS-bilar. Då hade UPS-föraren sin lunch i samma utrymme.

Dopingtråden
Eveningstar sa:
me.I.am sa:
Så.
- Dom äter dålig mat.
- Dom är inte så noga med dopingregler.
Fler särdrag för den norska rasen?
Från senaste Pisa:
Norge har signifikant högre resultat i läsförståelse än Sverige.
Eleverna i Norge presterar signifikant högre resultat än Sverige i matematik.

Det där med läsförståelsen verkar det ju vara lite si och så med...host.....Läppsalva....hrm...DOPING....host

Dopingtråden
Mästerskapsmässigt:
Sundy: OS: 1 silver, 1 brons; VM: 1 guld, 1 silver, 1 brons
Vylegzhanin: OS: silver; VM: 1 guld, 3 silver, 1 brons
Kriukov: OS: 1 guld, 1 silver; VM: 2 guld, 1 silver, 1 brons
Lgkov: OS: 1 guld, 1 silver; VM: 1 silver, 1 brons

Dessutom rekommenderas läsning av avsnitt 2.1 i första McLaren-rapporten för att få kunskap kring vad McLarens uppdrag var. Hade han börjat dilla om norrmän i rapporten hade han knappast gjort sitt jobb. Jag har svårt att se en hållbar parallell till McCarthys "arbete".

Dopingtråden
En hypotetisk men seriös undring:
Kan man åka dit för doping om man äter blodpudding regelbundet (ca 2 - 3 gg/vecka) gjort på grisblod med spår av dopingklassade medel? Om alltså grisarna har råkat tugga i sig något olagligt ämne i samband med utfodringen strax före slakt?

Senast ändrad:
Dopingtråden
Masjevel sa:
Man får tänka och tycka precis vad man vill men man får inte säga vad som helst om folk. Det är något som många inte förstår...

Om jag säger att jag tror att han dopat sig och att jag tycker att han är en dryg självgod jäkel så ska jag alltså inte få säga det? Då är det minsann farligt nära den totala censuren i detta land.

Dopingtråden
Dopingtråden
Niblet sa:
Den totala censuren är nog rätt avlägsen, och om en professor i juridik säger i svd att det kan vara förtal så har han nog rätt.

Har inte läst artikeln. Men utövare av lagen brukar uttala sig väldigt försiktigt när det kommer till att utesluta något brott.
Typ det KAN vara högfridsbrott att blänga på kungen nät han vinkar på tv... Men antagen inte.

Dopingtråden
Tycker att det intressanta i Ulfs uttalanden bara "tystas" ner eller ignoreras. Jag tycker Zlatan borde dyka upp i rätten och förklara hur man gör för att gå upp 10kg muskler på ett år innan rättegången rörande förtal överhuvudtaget tas upp.

Dopingtråden
Appel sa:
Tycker att det intressanta i Ulfs uttalanden bara "tystas" ner eller ignoreras. Jag tycker Zlatan borde dyka upp i rätten och förklara hur man gör för att gå upp 10kg muskler på ett år innan rättegången rörande förtal överhuvudtaget tas upp.

Menar du det i en "idealisk värld" eller i den värld vi lever och med de lagar vi har?

Tillbaka
Topp