Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vill du få liknelsen att inte halta får du nog ersätta läppglans med en mer relevant beskrivning.1888 sa:Underbart att läsa, så mycket skit Contador fått. Hoppas några av er biffskämtare har försvarat läppglansfröken.
GoranS sa:Vill du få liknelsen att inte halta får du nog ersätta läppglans med en mer relevant beskrivning.1888 sa:Underbart att läsa, så mycket skit Contador fått. Hoppas några av er biffskämtare har försvarat läppglansfröken.
Drosa sa:GoranS sa:Vill du få liknelsen att inte halta får du nog ersätta läppglans med en mer relevant beskrivning.1888 sa:Underbart att läsa, så mycket skit Contador fått. Hoppas några av er biffskämtare har försvarat läppglansfröken.
Ja, det är ju inte läppglans fröken behöver utan mustaschvax.
Miss Lycka sa:......skrattfest.....
Paco sa:Miss Lycka sa:......skrattfest.....
Tack för att du fick mig att spotta kokt torsk, sås och potatis över hela bordet på Best Western Capital!??
Paco sa:Miss Lycka sa:......skrattfest.....
Tack för att du fick mig att spotta kokt torsk, sås och potatis över hela bordet på Best Western Capital!??
Contador åt biff (eller han hävdar i alla fall att han gjorde det). Preparatet Johaug tog var inte läppglans. D.v.s. din beskrivning var i det ena fallet korrekt och i det andra inte. Därmed haltar det.1888 sa:Drosa sa:GoranS sa:Vill du få liknelsen att inte halta får du nog ersätta läppglans med en mer relevant beskrivning.1888 sa:Underbart att läsa, så mycket skit Contador fått. Hoppas några av er biffskämtare har försvarat läppglansfröken.
Ja, det är ju inte läppglans fröken behöver utan mustaschvax.
Nu ja!
GoranS inlägg förstår jag dock inte
Tillbaka till normalstadiet igen.Miss Lycka sa:Jag utlöste ett uppdämt behov.
Den kanske skyddar mot solen.TK sa:Tycker hon har lagt till med en ordentlig mustasch på senaste!
GoranS sa:Om jag minns rätt var det i någon gång i maj. Borde inte vara så svårt att googla fram.
UH sa:Några fler gröna bockar i kalendern hade onekligen stärkt trovärdigheten, undrar hur Norges antidopningsorganisation resonerar kring detta faktum? Sommarlov kanske?
Miss Lycka sa:Hon är en oskuld i norrbaggarnas ögon. http://www.tv2.no/sport/9315031
Då tycker jag, och det här skriver jag inte alls med någon illvilja, att du ska försöka lära dig mer! Det finns massor av fantastiska cyklister och prestationer vid sidan av Lance som kommer göra ditt (cykel)liv roligare när du känner till dem!Lyktstoplemedhjul sa:Sen kanske jag ska tillägga att de som vinner fortfarande är bäst, att vara bäst är att vara bäst alla parametrar räknade och som tur är går det ännu inte att diskutera bort att någon som snabbast kommer över mållinjen var bäst. Vad nu som är så stort med att vara bäst, men det är en helt annan fråga.
Nu har jag inte full insikt i all historik gällande cykling men i min bok är Lance Armstrong den bästa cyklisten genom tiderna. Samtidigt som jag säger det har vi alltså CNG som bara måste förkasta honom.
Sedan personligen tror jag ju att Lance kan ha en diagnos men det hör inte hit.
I princip alla TdF segrare genom decennierna har varit dopade. Några har erkänt sin dopning flera år efter avslutad karriär och andra ertappade vid analys av gamla blodprov.Miss Lycka sa:Av de nu levande så är det rätt många som var aktiva under 60-70 talet som var sanslöst bra.
LA är en oren parentes som tävlade inte så mycket och var sponsrad av flera medicinföretag.
Tre förslag:Lyktstoplemedhjul sa:[Långt citat från okänd källa]
citattecken***
[Lösryckta påståenden i halvprovokativ anda uttryckt med undermåligt språk]
Ganska ont om vinnare som bröt mot dopningsregler under det första halvseklet ...ejma sa:I princip alla TdF segrare genom decennierna har varit dopade. Några har erkänt sin dopning flera år efter avslutad karriär och andra ertappade vid analys av gamla blodprov.Miss Lycka sa:Av de nu levande så är det rätt många som var aktiva under 60-70 talet som var sanslöst bra.
LA är en oren parentes som tävlade inte så mycket och var sponsrad av flera medicinföretag.
ejma sa:I princip alla TdF segrare genom decennierna har varit dopade. Några har erkänt sin dopning flera år efter avslutad karriär och andra ertappade vid analys av gamla blodprov.Miss Lycka sa:Av de nu levande så är det rätt många som var aktiva under 60-70 talet som var sanslöst bra.
Miss Lycka sa:Anabola användes under andra världskriget av Wehrmacht och troligtvis i OS-1936