Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är inte dopad om det nu var nån som trodde att så var fallet. Vem var det som sa det? Vi stänga den här tråden. Nu vänder vi blad och blickar framåt.
Nu är det dags för de kritiserade ”dopningsspelen” Enhanced Games, med Donald Trump Jr som delfinansiär. Men antidopningsläkaren Åke Andrén Sandberg tror inte a
Jag är kluven. Det är ju ändå som att invänta och se en tågkrasch. Alla deltagare kommer ju definitivt vara non grata inom idrotten efteråt, förhoppningsvis inkluderar det "läkarna" också. Men åas har Ferrari väl varit verksam länge efter han blev känd för sitt arbete?
Jag är väldigt okluven kring det. Tycker det är totalt ointressant. Möjligen med undantag för att jag får erkänna at jag nog skulle känna en viss skadeglädje om evenemanget som sådant blev en ekonomisk flopp.
Ja det är trist att "människor" känner att de måste fuska för att "få" en plats på podiet .
Haft de i mitt liv i många år som bekanta och flickvänner tills 2017 då räcker det med att ens röra sig i närheten utav "fuskare" .
Jag hjälper gärna Polisen å rapporterar in dom istället , får int Jag leva Loppan så får int Någon leva Loppan.