Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjenare! Hade tänkt börja åka lite downhill och cykla lite XC! Undrar om det finns några downhill backar i Eskilstuna eller några sköna stigar? Vet att det finns ju en del i Vilsta men finns det några andra alternativ? Något parti på Sörmlandsleden kanske?
Lathic skrev:
-------------------------------------------------------
> Har faktiskt inte åkt någe downhill men är
> sugen på att börja! Ska köpa en hoj här snart
> så får vi se vad som händer!
Kan tipsa dig om pushbike.se ett bra forum:) där du kan få mycket tipps
På den delen av Sörmlands leden jag har kört, Etapp 24:1. Vilsta - Hållsta, finns det inga bra downhill sektioner däremot väldigt fina snabba xc stigar. Som den här:
På Gyllenhielmska leden finns det fler ner och uppförsbackar. Men de är väldigt korta och det är ganska dåligt med uppsikt runt krön och svängar som gör att man inte vågar stå på ordentligt ändå.
Ser ju rätt trevligt ut! Men finns det inga kullar mellan Strängnäs och E-tuna som man kan göra nått på? Vilsta är väll inget att hurra för? Har väll inget att säga för jag har tänkt börja nu i vår.
Tack för tipset! Ska titta runt lite på pushbike.se
Jo ser trevligt ut, men blir tungt att trampa runt där.. annars får man väl bygga ett hopp lite här och där haha, gick en runda med barnvagn där jag såg en del av vilsta backen, tyckte inte den såg så liten ut som jag trodde men när man kör ner märker man bättre. Hoppades att den skulle vara längre på baksidan dock;)
Tror att den är lite längre på baksidan men man får väll trampa som sagt! Finns ju en del "höjder" mellan strängnäs och eskilstuna som ser rätt bra ut! Men man får väll dra ut och titta
ja du kan få en ok ny börjar hoj för något sånt beroende på vad man hittar med, jag såg 2 st på pushbike i köp och sälj en gambler som jag har och jag är sjukt nöjd med min, den ligger på 13500 där och så va det någon för 6500:- sj hade jag satsat på gamblern (Scott)
Det är fina komponenter till gamblern samt en fox 40 rc2 framgaffel och det är ju inte fel alls, frågan är vad det är för skick på den bara. Men kolla lite där och här kan ju finnas något med, dock så vet jag inte om de finns kvar