Downhill sommar 2018 - GoPro HERO6 edit

Jake1

Medlem
Hej,

Klippte ihop en liten film av materialet från min GoPro under sommaren. Cyklingen är ifrån Järvsö och Gesunda.
Kommentera, gilla och prenumerera om ni tyckte den var bra och vill se mer i framtiden :)

Youtube-länk:

Spacekitty sa:
Man blir ju sugen på att prova downhill. Enda tricket jag kan, är det på 4m34s.

Haha det är nog det enda tricket jag också kan änsålänge. Klarat mig ifrån skador i år som tur är, trots att jag har dammat i träd några gånger och flugit över styret ännu fler gånger ;)

Prova downhill är ett MÅSTE. Fastnade första gången jag hyrde i Åre, köpte egen hoj året efter och nu har vi åkt runt till olika bikeparks tre semestrar irad. Resandet/tältandet/cyklandet - hela paketet är så jävla gött om man jämför med att ligga på en solstol på mallorca i två veckor.

+1 på Summer feeling ?
För jefla snyggt redigerat asso ?

Vilket program och operativsystem gjorde du detta på?

Ni var i Gesunda samtidigt som oss. Pratade lite med killen i camojacka. Såg att ni filma med, kul att se vad det blev av det.

Ser ut som ni haft en grym sommar!

Gmx sa:
Ni var i Gesunda samtidigt som oss. Pratade lite med killen i camojacka. Såg att ni filma med, kul att se vad det blev av det.

Ser ut som ni haft en grym sommar!

Oj där ser man! Fan vilka bra dagar vi hade i Gesunda, lite för varmt och tort men det ska man väl inte klaga på ;) Det var vår första gång i Gesunda men absolut inte sista, drömställe!

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp