drive thrue

Laphroaig

Ny medlem
drive thrue
kom just på en kul grej jag å brorsan gjorde för ett tag sedan, vi tog en drive thrue på mc donalds mitt i en mtb runda, jag var sugen på cola å min bror (kakad) hungrig så grabbade en burgare, en liten tanke som dök upp var då, inte fan kan vi väl vara dom ända som gjort så här ??

DSC01992.jpg

kakad i bild

nåja trevlig fredags kväll på er alla :)

drive thrue
har en liten film me några killar som byggt en motordriven soffa, de åkte till drivinen, styrde in soffan så att den stog rakt mot luckan o beställde :D

drive thrue
Jag vet folk som blivit nekade i Drive thrun.

Själv är jag stolt över att aldrig ätit något från McDonalds i Ludvika, som öppnade för en massa år sedan. Här är en insändare från lokaltidningen från tiden innan de öppnade:

mcdonald.gif

drive thrue
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vet folk som blivit nekade i Drive thrun.
>
> Själv är jag stolt över att aldrig ätit något från
> McDonalds i Ludvika, som öppnade för en massa år
> sedan. Här är en insändare från lokaltidningen
> från tiden innan de öppnade:
>
>
>
> Carpe Diem!
> Fock the liquid picnic.

Bästa är ju underskriften.... "Ni fattar ju inte" =D

drive thrue
Jag är VÄLDIGT tacksam att det är Max och inte McD som har öppnat i Hammarbyhamnen så man slipper äta McD efter de få turerna jag gör i Hellas. Allra helst hade jag sett en riktig Sibylla iofs..

drive thrue
mytomspunnen skrev:
-------------------------------------------------------

> Här avnjuter jag min stor mack och hans vänner,
> och jlarsson snaskar friskt på sin burgare i
> bakgrunden.
>

It wasn't me. It was my evil meat eating twin!!!

/Jonas

drive thrue
Handlade så rätt ofta innan de beslöt att om man nu kom på cykel fick minsann kliva av, låsa den och traska in och ställa sig i den långa..låånga kön.
Endast bilar är numera tillåtet i drive´n. Tycker det är fånigt då det ofta är ledigt i drive´n men lång kö där inne. Man de stackars anställda vill väl inta ha mer kunder.
Dock är detta kanske sveriges sämsta Mc D med de mest otrevliga anställda man kan tänka sig.
Akta er för Mc D i Ryd/Linköping.

/hafz.

drive thrue
Jag och en polare gjorde en pulk-in för ett gäng år sedan. Det var på den tiden det fortfarande kom snö. Jag drog min polare på pulka genam driven och det funkade fint.

drive thrue
McD i haninge har fått besök av mig många gånger på cykel. Ett tag (precis efter det att munkarna kom tillbaka) så var jag där ganska ofta. Så ofta att personalen skrattade och la fram munkarna redan när dom såg mig.

Tillbaka
Topp