Drönare (kan bli drönartråden)

Någon som kan tipsa om en liten smidig midjeväska där man får ner en Neo 2 plus ett par batterier?
Sneglar på den här men den verkar bara vara 15cm hög vilket är samma mått som drönaren, så blir kanske tight. Och kanske är den lite väl mjuk?
FYI, en Neo 2 får precis plats i den här, plus minst två batterier i höftremmarna. Men man kan nog inte spänna den för hårt, då blir det kinkigt att ta ur/stoppa i den...

Jag använder drönare frekvent i jobbet och i vintras efter stormen Johannes när jag hjälpte morsan att inventera hennes skog. Men privat är jag alldeles för fantasilös tror jag.

Jag var i Finland nyligen och flög när det egentligen blåste för mycket, skulle precis flyga tillbaka och avsluta när en kastvind tog drönaren och skickade den i toppen av en björk.. Iofs tur den fastnade där då jag var över öppet vatten. Så den gick ju att rädda :cool:
20260422_112224000_iOS.webp

AI kan vara kul ibland. Man kan tänka sig en liten vinsch på hjälmen till en drake som får bära en actionkamera. Då slipper man ladda batterier o oroa sig för flygregler.
1778068284375.webp

Tillbaka
Topp