Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vissa 2018 har även Twin-locken på undersidan.Luthman Photography sa:Är den typen av Twin-lock kompatibel med de nyare hojarna? Dvs 2019 som har reglaget på undersidan.
Jag har Fox34 Elite FIT4 130 mm fram och någon Fox Nude 120 mm bak. Min Spark levererades med 2x drivlina som snabbt ersattes med Eagle, jag fick iaf bästa TwinLockreglaget anpassat för vxlreglage under styret, som istället blev dropper :)Luthman Photography sa:Är den typen av Twin-lock kompatibel med de nyare hojarna? Dvs 2019 som har reglaget på undersidan.
waqr sa:Den nya är den på bilden :)
Jag kan inte låta bli att påpeka denna felstavning.Sixten Fors sa:Crack Bro's
Alfakrull sa:Jag kan inte låta bli att påpeka denna felstavning.Sixten Fors sa:Crack Bro's
Det gör det inte mindre roligt. Tror jag.Luthman Photography sa:Alfakrull sa:Jag kan inte låta bli att påpeka denna felstavning.Sixten Fors sa:Crack Bro's
Jag tror att det är medvetet.
Sixten Fors sa:Jag har Fox34 Elite FIT4 130 mm fram och någon Fox Nude 120 mm bak. Min Spark levererades med 2x drivlina som snabbt ersattes med Eagle, jag fick iaf bästa TwinLockreglaget anpassat för vxlreglage under styret, som istället blev dropper :)Luthman Photography sa:Är den typen av Twin-lock kompatibel med de nyare hojarna? Dvs 2019 som har reglaget på undersidan.
Vet inte om det dras olika mycket wire med olika varianter av DT/Scott TwinLockreglage. Man får läsa på lite, jag orkar inte
DT https://www.bike24.com/1.php?content=7&menu=1000,2,121&__qf_form-filter=&mid[69]=1&pgc[14699]=14960
Scott https://www.bike24.com/1.php?__qf_p...enu=1000,2,119&mid[193]=1&pgc[18008][18016]=1
Finns säkert ännu fler varianter...
Varför inte köra med scott/syncros med kombinerad dropper och twinlock?Finns det möjligen några fler tips på lämpligt reglage för dropper i kombination med twinloc? Försöker hitta något passande spark rc 2018 men har inte lyckats bortsett från scotts egna som visas i inlägget ovan.
Varför inte köra med scott/syncros med kombinerad dropper och twinlock?
Jag köpte scotts egna från r2, ca 2 dagar frakt :)Vill helst ha tag på det snabbt och det verkar svårt med scotts egna.
mbaction.com
Jag köpte scotts egna från r2, ca 2 dagar frakt :)
Dom använder ups så max 2dagar, så det har vart klart bäst webshop i dessa tider, det har dock tagit typ en extra packdag senaste ordrarna.Tack! Trodde det var klart längre leveranstid än så.
Dom använder ups så max 2dagar, så det har vart klart bäst webshop i dessa tider, det har dock tagit typ en extra packdag senaste ordrarna.
Jaha även fast du valt UPS när du checkat ut? Skulle bli lätt irriterad om jag valt UPS och det leveras med posten =) Har alltid fått UPS iaf, och beställt typ 5ggr nu under vårennjaa det använder lite olika. Senaste paketen från dem har varit med dhl’s tyska postdel och sen Postnord. Så 2 dagar var det länge sedan jag fick det på. I alla fall räknat inkl allt. 3-4 dagar innan Corona. Nån dag till efter Corona skulle jag säga. Det är min upplevelse i alla fall. Men ja de är den bästa nätbutiken.
Jaha även fast du valt UPS när du checkat ut? Skulle bli lätt irriterad om jag valt UPS och det leveras med posten =) Har alltid fått UPS iaf, och beställt typ 5ggr nu under våren
Bra då känner jag mig trygg med fortsatt välja UPS =) Här i söderort funkar det fint, samma chafför och bra hantering! Ja lite längre hantering nu i dessa tider, men ändå snabbare än dom flesta. Dock är wiggle snabbare just nu med expressen om produkten finns i lagerdär får jag pudla. Faktiskt aldrig valt dem. Då de historiskt varit sämre för mig här i stan (läs långsammare o lämnar sakerna på utlämningsställe på andra sidan stan om de inte hittar en vid utkörning). Dock tycker jag det tar nån dag eller två mer från själva R2 än innan pandemin.
Känns lite som om det ibland kan skilja rejält mellan orter :-)Bra då känner jag mig trygg med fortsatt välja UPS =) Här i söderort funkar det fint, samma chafför och bra hantering! Ja lite längre hantering nu i dessa tider, men ändå snabbare än dom flesta. Dock är wiggle snabbare just nu med expressen om produkten finns i lager