Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intresset verkade inte så stort för att få tillbaka den cykeln.Stuvarn sa:Ok allt klart med försäkringsbolaget så jag släpper det hela...vill inte ha tillbaks min "besudlade" cykel längre...beställer en ny som jag aldrig släpper ur sikte!
Kan bara säga att detta är min 1:a cykel jag blir av med..har cyklat hela mitt liv säkert ägt typ 50cyklar typ fatbike,mtb,cross,racer å tempohoj så man kanske ska vara rätt nöjd ändå :)
Miss Lycka 2.0 sa:Intresset verkade inte så stort för att få tillbaka den cykeln.Stuvarn sa:Ok allt klart med försäkringsbolaget så jag släpper det hela...vill inte ha tillbaks min "besudlade" cykel längre...beställer en ny som jag aldrig släpper ur sikte!
Kan bara säga att detta är min 1:a cykel jag blir av med..har cyklat hela mitt liv säkert ägt typ 50cyklar typ fatbike,mtb,cross,racer å tempohoj så man kanske ska vara rätt nöjd ändå :)
bokaj sa:Gud hör bön!!
Grattis! Och vad sägs om att ändra titeln på tråden till något i stil med "cykeln åter i hemmets trygga vrå, gud hör bön!" eller liknande? Det är så himla skönt att se att sånt här löser sig ibland. Även om jag vet det så vore det en lika skön påminnelse varje gång jag såg det :)
marr sa:Men ville han verkligen ha tillbaka den?
Stuvarn sa:marr sa:Men ville han verkligen ha tillbaka den?
Klart jag vill ha tillbaks den....var lite besviken i början när den blev stulen men är den bara oskadd så längtar jag efter att cykla med Duden igen :)
Faktiskt den cykel jag använder mest!
Kniven sa:bokaj sa:Gud hör bön!!
Grattis! Och vad sägs om att ändra titeln på tråden till något i stil med "cykeln åter i hemmets trygga vrå, gud hör bön!" eller liknande? Det är så himla skönt att se att sånt här löser sig ibland. Även om jag vet det så vore det en lika skön påminnelse varje gång jag såg det :)
Lite kritisk till det där med Gud. Jag tror mer på Robert Lind i Kramfors.
bokaj sa:Gud hör bön!!